کد خبر : 1556067 | 01 مهر 1397 ساعت 22:28 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

آقای دایی مقصر نبود، تعهد ایجاد شده مشکل داشت؛

گرشاسبی: هیچ‌کس مخالف تعویق دربی نبود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید که باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد ولی هنوز روی پای خود مانده است.

گرشاسبی: هیچ‌کس مخالف تعویق دربی نبود

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی در پایان دیدار پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

 

فراتر از غیرت و تعصب همین است


 بازیکنان تیم ما بسیار با غیرت بازی کردند، وقتی می‌گویم آنها فراتر از غیرت و تعصب کار خود را دنبال می‌کنند همین است که دیدید. بازیکن جایگزین زیادی نداریم و ۲ سال است تقریباً با همین تیم کار می‌کنیم. این مسئله باعث شده عضلات بچه‌ها له شود اما آنها به عشق مردم و هواداران تلاش می‌کنند و از همه آنها به خصوص کادر فنی و هواداران تشکر می‌کنم.

 

در این شرایط له شدیم


کل مبلغی که AFC به ما پرداخت کرده را به یک نفر دادیم و رضایت او را گرفتیم. فکر نکنید پولی در باشگاه مانده و خدا به ما کمک می‌کند، انصافاً باید به هواداران بگویم که در این شرایط له شدیم. از چپ و راست و همه جا مشکلات می‌بارد، طلبکاران زیادی هستند و خیلی جاها نمی‌دانیم آیا بدهکار هستیم یا نه. خیلی از این احکام به نظر ما حق نیست اما گردن نهادیم و گردن کج کردیم، التماس و خواهش کردیم تا پرسپولیس زمین نخورد، خدا راشکر تا به الان تیم روی پا ایستاده است.

 

بازیکنان و برانکو با تغییر زمان دربی مخالفت کردند


وقتی ما به بازیکنان پیشنهاد دادیم زمان دربی را تغییر بدهیم همه بازیکنان با این درخواست مخالفت کردند و گفتند بازی در زمان خودش برگزار شود، برانکو هم محکم گفت بازی در تاریخ خودش انجام شود. دربی هم یک بازی معمولی است. ما درخواستی برای تغییر ندادیم و همیشه آماده مبارزه هستیم.

 

ما هم موافق دربی 10-90 نیستیم


این جلسات (تصمیم گیری در مورد سهم هواداران در دربی) محرمانه است و اجازه بدهید من در مورد آن صحبت نکنم. در این شرایط ما موافق آن تصمیم قبلی نبودیم چرا که باید ابتدا فرهنگ‌سازی شود و هواداران آمادگی آن را داشته باشند یعنی در ابتدای فصل قانون را مصوب کنند و سپس با آمادگی کامل این کار انجام شود. همه انتظار این دربی را می‌کشند و اینکه چند روز قبل از بازی موضوع ۹۰ به ۱۰ اعلام شود چندان خوب نیست.

 

خوشحالیم بازی با برد به پایان رسید


 بازی امروز یک مقدار با احتیاط از سوی بازیکنان ما دنبال شد چرا که اگر کسی آسیب می‌دید در ۲-۳ بازی آینده کم می‌آوردیم. شاهد بودید موقعیت‌های زیادی را تبدیل به گل نکردیم و این روی اعصاب و روان بازیکنان اثر گذاشت. خوشحالیم نتیجه با برد به پایان رسید که این از لحاظ روحی در ۲ بازی آینده به تیم کمک می‌کند.

 

آقای دایی مقصر نبود، تعهد ایجاد شده مشکل داشت


آقای دایی بخشی از قراردادی که بسته بود را طلب داشت. او مقصر نیست، این قرارداد بسته شده بود و او به طور حرفه‌ای عمل می‌کرد. مدیرانی که از قبل چنین قراردادی بستند تعهدی به این شکل ایجاد کردند. ما موظف بودیم به تعهدمان عمل کنیم و این اتفاق افتاد.

 

مالیات دایی را پرداخت می کنیم


مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه آیا پول دایی پرداخت شد یا خیر، عنوان کرد: بله، با توافقی که شد این مسئله حل شد، با پرداخت‌هایی که صورت گرفت و ما عهده‌دار پرداخت مالیات شدیم الحمدلله تا به این لحظه دیگر ما را خطری تهدید نمی‌کند.

 

انتظار دارم کی روش بازی های ما را ببیند


گرشاسبی در مورد اینکه کی‌روش قراردادش را تمدید کرده و اصلی‌ترین شرط او اجرای برنامه‌هایش به طور کامل بوده است، عنوان کرد: زیاد در این مسائل صحبت نکنم بهتر است. آرزوی موفقیت برای تیم ملی داریم، انتظار داریم بازی‌های ما را بیایند و از نزدیک ببینند.

دیدگاه‌ها