کد خبر : 1556070 | 01 مهر 1397 ساعت 22:34 | 67.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملکی: علی آقا نمی‌دانست لگنم جابجا شده

کوروش ملکی دروازه بان تیم فوتبال تیم سپیدرود با وجود نمایش فوق العاده در دیدار مقابل پرسپولیس مورد غضب علی کریمی قرار گرفت.

ملکی: علی آقا نمی‌دانست لگنم جابجا شده

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، ملکی در گفت وگو با خبرنگاران درباره شکست مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوب بود و ما تمام تلاشمان را کردیم البته بازی سختی داشتیم و پیش بینی می کردیم که بازی سخت باشد اما نه در این حد. ما چیزی کم از حریف نداشتیم و برای کسب امتیاز به زمین رفته بودیم. تلاش کردیم که نتیجه بگیریم اما نشد. بچه ها با جان و دل بازی کردند تا با امتیاز به رشت برگردیم ولی نشد و بدشانسی آوردیم .


ملکی ادامه داد: با آمدن آقای کریمی وضعیت تیم خیلی بهتر شده و خودتان در جریان هستید که شرایطمان چطور بود اما روز به روز بهتر می شویم.


او درباره شائبه وقت کشی بعد از واکنش هایش و البته عکس العمل طرفداران پرسپولیس هم گفت: هواداران پرسپولیس لطف داشتند، من قصد وقت تلف کردن نداشتم.


خبرنگاران همچنین درباره نارضایتی علی کریمی از وی سوال کردند که ملکی چنین پاسخ داد: علی آقا نمی دانست که من لگنم جابجا شده و با درد به بازی ادامه دادم. حتی به پزشک گفتم و منتظر بودم که تعویض شوم اما تعویض نشدم.

دیدگاه‌ها