کد خبر : 1556077 | 01 مهر 1397 ساعت 23:08 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

شصتمین برد پرسپولیسِ برانکو در لیگ برتر

پیروزی مقابل سپیدرود شصتمین پیروزی سرخ ها با هدایت برانکو ایوانکوویچ در مسابقات لیگ برتر بود.

شصتمین برد پرسپولیسِ برانکو در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس موفق شد با گل دیرهنگام آدام همتی، سپیدرود رشت را از پیش رو بردارد و به جایگاهش در رده دوم بازگردد. این چهارمین برد قرمزها در لیگ هجدهم بود که آن ها را 15 امتیازی کرد و سبب شد تا بالاتر از سپاهان و سایپا بایستند.

 

پرسپولیسی ها از 5 هفته پایانی لیگ چهاردهم، برانکو ایوانکوویچ را روی نیمکت خود می بینند و در این مدت، عملکرد خوبی با هدایت این سرمربی کروات داشته اند. آن ها در لیگ چهاردهم تنها استقلال را در لیگ برتر با برانکو شکست دادند اما در لیگ پانزدهم اوضاع متفاوت شد. شاگردان پروفسور 16 بار در لیگ پانزدهم طعم پیروزی را چشیدند؛ یعنی بیشتر از هر تیم دیگری!

 

فصل بعد شمار بردها افزایش یافت و سرخ ها بیش از 66 درصد بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشتند. قرمزها سایپا، گسترش فولاد، صبا، سپاهان، نفت تهران، نفت آبادان، ماشین سازی، پدیده، سیاه جامگان، فولاد، تراکتورسازی، استقلال خوزستان و پیکان را شکست دادند و در واقع به جز استقلال و ذوب آهن، تمام تیم های لیگ برتری را شکست دادند.

 

در لیگ هفدهم تعداد پیروزی های پرسپولیس یکی کمتر شد و به عدد 19 رسید. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که مدافع عنوان قهرمانی لیگ بودند، عنوان بهترین خط حمله را هم بار دیگر به دست آوردند. آن ها 11 برد با اختلاف بیش از یک گل را رقم زدند که خود آمار قابل توجهی به حساب می آید.

 

حال اگر 19 پیروزی لیگ هفدهم، 20 پیروزی لیگ شانزدهم، 16 پیروزی لیگ پانزدهم و یک پیروزی لیگ چهاردهم را کنار 4 برد این فصل بگذاریم، نتیجه عدد 60 خواهد بود و به عبارتی پیروزی مقابل سپیدرود شصتمین برد پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ بود که باعث شد آن ها با روحیه مضاعف به استقبال دربی بروند.

دیدگاه‌ها