کد خبر : 1556079 | 01 مهر 1397 ساعت 23:55 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

فروزینونه 0-2 یوونتوس: بازگشت رونالدو با گل

یوونتوس در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-0 فروزینونه را شکست بدهد.

فروزینونه 0-2 یوونتوس: بازگشت رونالدو با گل

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان مکس آلگری برای باز کردن دروازه حریف حسابی به دردسر افتادند اما در نهایت این کریس رونالدو بود که قفل دروازه فروزینونه را باز کرد و پس از آن برناردسکی هم گل زد تا یووه به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسد. 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، توپ و میدان را در اختیار داشت اما این یوونتوسی ها بودند که می توانستند در دقیقه 8 به گل برسند ولی ضربه عالی کریس رونالدو را کاپونائو از روی خط برگشت داد و مانع از باز شدن دروازه فروزینونه شد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و علی رغم اینکه یوونتوسی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند تا اینکه در دقیقه 21، بار دیگر رونالدو با یک شوت خطرناک، دروازه حریف را تهدید کرد اما این بار دروازه بان فروزینونه با یک واکنش مناسب، راه توپ را بست.

برتری یوونتوسی ها ادامه داشت و موقعیت بعدی این تیم در دقیقه 31 برای روگانی ایجاد شد اما ضربه برگردان خطرناک او از بالای دروازه فروزینونه به بیرون رفت.

 

1339038

 

تلاش شاگردان آلگری برای رسیدن به گل در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما دفاع فشرده بازیکنان فروزینونه، مانع از رسیدن آنها به گل می شد.

در دقیقه 58، بار دیگر رونالدو شانس اش را با یک ضربه از راه دور امتحان کرد اما توپ او از  بالای دروازه به بیرون رفت. چند دقیقه بعد، ستاره پرتغالی یوونتوس بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این بار اسپورتیه‌لو ضربه او را مهار کرد.

تلاش یوونتوسی ها برای رسیدن به گل سرانجام در دقیقه 81 نتیجه داد و رونالدو دروازه حریف را باز کرد. بعد از اینکه شوت پیانیچ توسط مدافعان فروزینونه بلوکه شد، توپ به رونالدو رسید و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

برتری یوونتوس بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان یک گل به پایان خواهد رسید، این تیم در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل دوم دست پیدا کرد. روی ضدحمله ای که توسط رونالدو آغاز شد، در نهایت توپ با پاس پیانیچ به برناردسکی رسید و او هم با یک ضربه خوب، کار را تمام کرد و یووه با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. 

 

دیدگاه‌ها