کد خبر : 1556082 | 02 مهر 1397 ساعت 00:04 | 140.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه غیبت های CR7

رونالدو؛ غایب بزرگ مراسم بهترین های فیفا

رونالدو که در مراسم بهترین های سال یوفا شرکت نکرده بود، در مراسم The Best فیفا نیز غایب خواهد بود.

رونالدو؛ غایب بزرگ مراسم بهترین های فیفا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، فردا در لندن قرار است مراسم بهترین های سال فیفا برگزار شود و دو روز پیش اعلام شد که لیونل مسی با وجود قرار نداشتن در میان سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال در مراسم حاضر خواهد بود اما بر خلاف انتظارات، رونالدو در این مراسم شرکت نمی کند.

 

 

 

1337858

 

 

مارکا در همین رابطه گزارش داد که دلیل غیبت رونالدو کاملا ورزشی است. او امشب در ترکیب یوونتوس برابر فروزینونه به میدان رفت و با به ثمر رساندن یک گل کمک کرد تیمش برنده میدان شود(برتری 2-0). یووه چهارشنبه شب نیز باید به میدان برود(برابر بولونیا) و به همین دلیل نه تنها رونالدو که هیچ بازیکن یوونتوس در مراسم گالا حاضر نخواهد بود.

 

چندی پیش رونالدو پس از آنکه مطلع شد مودریچ عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را کسب کرده، به مراسم یوفا در موناکو نرفت و به آن شکل خشم خود را نشان داد. او به همراه مودریچ و صلاح نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال فیفا است و گفته می شود که این جایزه به ستاره کروات رئال خواهد رسید.

 

 

1334307

 

 

به این ترتیب یک بار دیگر ملاقات دوباره پرز(رئیس باشگاه رئال) و رونالدو منتفی خواهد بود. پرز همراه مودریچ، واران، مارسلو، کورتوا و راموس فردا در مراسم فیفا حاضر می شود.

دیدگاه‌ها