کد خبر : 1556112 | 02 مهر 1397 ساعت 09:40 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد منفی سپیدرود باقی ماند

باز هم سپیدرودی‌های رشت نتوانستد در لیگ برتر گل به ثمر برسانند و حالا بعد از نفت مسجدسلیمان بدترین خط حمله لیگ هجدهم را دارند.

رکورد منفی سپیدرود باقی ماند

به گزارش “ورزش سه” تیم‌ سپیدرود رشت پس از باخت ۱-۰ شب گذشته خود برابر پرسپولیس در هفته هفتم لیگ‌برتر یک رکورد منفی دیگر به جا گذاشت.


شاگردان علی کریمی تا به اینجای لیگ و‌ پس از گذشت هفت هفته تنها دو گل به ثمر رسانده‌اند که هر دو آن‌ها از روی نقطه پنالتی برابر سپاهان اصفهان و ماشین‌سازی تبریز بوده است. نکته جالب توجه این است که سپیدرودی‌ها در دربی گیلان هم که با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، تک‌گل خود را باز هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند تا حالا هر سه گل رشتی‌ها در لیگ هجدهم و جام حذفی خارج از جریان بازی وارد دروازه حریفان شده باشد.


یکی از دلایل اصلی این ضعف نبود یک بازیساز توانمند و مرکزی است که با حضور در میانه میدان بازی را به نفع سپیدرود برگردانده و سه امتیاز شیرین به حساب تیمش واریز کرده و به خوبی مهاجمان رشتی را تغذیه کند.


حالا سپیدرود با دریافت ۱۵ گل و زدن دو گل یکی‌ از بدترین خطوط دفاعی و هجومی را دارد و‌ امیدوار است بتواند با درخشش در مسابقات آتی لیگ برتر از انتهای جدول خارج شده و حضور در رده‌های میانی را بار دیگر تجربه کند.

دیدگاه‌ها