کد خبر : 1556206 | 02 مهر 1397 ساعت 12:49 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک دروازه بان؛ قهرمان حساس ترین بازی هفته

محمدرضا قویدل دروازه بان تیم آلومینیوم اراک با مهار یک پنالتی و سیو چند موقعیت خطرناک حریف، نقش پررنگی در پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان داشت.

یک دروازه بان؛ قهرمان حساس ترین بازی هفته

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته حساس ترین بازی این هفته لیگ آزادگان در اراک و بین تیم های آلومینیوم و گل گهر سیرجان برگزار شد. این دیدار باتوجه به صدرنشینی گل گهر سیرجان و اختلاف 3 امتیازی آلومینیوم تا صدر جدول، از اهمیت بالایی برخوردار بود و شاگردان وینکو بگوویچ و محمد ربیعی انگیزه بسیار بالایی برای برد در این بازی داشتند. هواداران فوتبال در اراک نیز استقبال قابل توجهی از این مسابقه داشتند و به نظر می رسد با حضور محمد ربیعی در این تیم، امید آن ها برای صعود به لیگ برتر افزایش یافته است.

 

وینکو بگوویچ تیمش را برای کسب سه امتیاز به زمین فرستاده بود. او که سابقه هدایت پرسپولیس، فولاد، پاس همدان و... را در لیگ برتر ایران دارد، پس از نیم دهه حضور در فوتبال کرمان، این فصل عزمش را جزم کرده تا تیم کم طرفدارتر این استان یعنی گل گهر سیرجان را راهی لیگ برتر کند. اما بازی طبق میل بگوویچ 69 ساله پیش نرفت و شاگردان سرمربی جوان تیم آلومینیوم بازی را در دست گرفتند و توانستند خیلی زود، 2 بار توپ را به تور دروازه مهرداد بشاگردی برسانند. نکته جالب این که گل های شاگردان محمد ربیعی در فاصله 5 دقیقه از هم به دست آمد.

 

برافروختگی، اصلی ترین نشانه در چهره سرمربی تیم گل گهر سیرجان بود. بگوویچ تلاش کرد تا تیمش را به حالت قبلی بازگرداند و تا حدی موفق هم بود اما محمدرضا قویدل دروازه بان آلومینیوم در نقش یک قهرمان ظاهر شد و به خوبی از دروازه اراکی ها حفاظت کرد. البته در دقیقه 50 گل گهری ها یک گل را جبران کردند.

 

پس از این گل بار حملات سیرجانی ها افزایش یافت تا این که سرانجام سفیدپوشان میدان صاحب یک ضربه پنالتی شدند. امین پورعلی پشت ضربه پنالتی ایستاد اما ضربه او را قویدل به زیبایی مهار کرد تا سه امتیاز به حساب آلومینیوم نوشته شود. این پنالتی باعث شد تا آلومینیوم اراک با 10 امتیاز از 5 بازی در کنار اکسین و گل گهر صدرنشین لیگ باشد. همچنین سبب شد تا اراکی ها با کسب میانگین 2 امتیاز به ازای هر بازی، در قامت یک تیم مدعی ظاهر شوند.

 

پس از بازی هم تیمی های قویدل که برای قدردانی از سیو استثنایی این دروازه بان، او را روی دوش گرفتند و به سمت هوادارانی بردند که برای حمایت از تیم شهرشان راهی ورزشگاه امام خمینی شده بودند.

 

1339244

 

1339245

 

1339246

 

1339247

 

1339248

دیدگاه‌ها