کد خبر : 1556264 | 02 مهر 1397 ساعت 16:56 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌شود یک ماهه موفق شد؛

سلیمی: بازی کنار دژاگه و شجاعی لذت‌بخش است

ایمان سلیمی می گوید بازیکنان تیم تراکتورسازی از انگیزه و روحیه بالای مسعود شجاعی و اشکان دژاگه لذت می برند و به خوبی از تجربیاتشان استفاده می کنند.

سلیمی: بازی کنار دژاگه و شجاعی لذت‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی مدافع میانی تیم تراکتورسازی تبریز روز گذشته 90 دقیقه برای این تیم به میدان رفت و در جریان تساوی بدون گل تراکتور و پدیده، نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد. سلیمی که پس از آغاز لیگ به جمع تی تی ها اضافه شد، در گفتگو با ورزش سه راجع به موضوعات مختلف صحبت کرد که ماحصل آن را در زیر می خوانید:

 

او در ابتدا به بازی روز گذشته مقابل پدیده پرداخت و گفت: ما در کل هفته می دانستیم بازی سختی داریم، بعد از اتفاقات جام حذفی کل تیم تمرکزشان را گذاشتند روی تک تک بازی های لیگ و مخصوصا بازی پدیده که بازی بیرون از خانه ما بود. می خواستیم به روند امتیازگیری مان در لیگ ادامه دهیم؛ بازی هم بسیار سخت بود و دو تیم بسته بازی کردند و طوری نبود که موقعیت زیادی خلق شود. حالا خداراشکر توانستیم اول از همه در دفاع خوب کار کنیم و گل نخوریم و یک امتیاز بگیریم اما می توانستیم در فاز هجومی بهتر کار کنیم.

 

وی همچنین درخصوص کار کردن با محمد تقوی و امیرحسین پیروانی پس از اخراج توشاک نیز اظهار داشت: آقای تقوی و پیروانی شناخت کلی نسبت به بازیکنان داشتند. ما در تمریناتی هم که داشتیم قرار نبود چیزی را تغییر دهیم و در طول این یک هفته دنبال تغییرات بزرگ و اساسی نبودیم. روند تیمی ما مشخص است، بازیکنان مشخص هستند و همه در یک قالب تیمی کار می کنند و فقط نیاز داریم بیشتر تلاش کنیم و بیشتر تمرین کنیم تا در طول بازی ها بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

 

وی افزود: من اینجا آمده ام که بهترین عملکردم را داشته باشم و فقط موفقیت تیم مهم است. من هم سعی می کنم بیشتر از قبل، بیشتر از پارسال تلاش کنم، تمرین کنم تا بتوانم عملکردم بهتر شود. در سنی هم هستم که فقط به پیشرفت فکر می کنم و موضوع دیگری نیست که بخواهم رویش تمرکز کنم.

 

مدافع تراکتور درباره عملکرد مالک جدید تراکتور هم توضیح داد: آقای زنوزی  شناخت کاملی نسبت به فوتبال ایران دارند. ایشان مدیریت کردند، مدیریت ورزشی هم داشتند و می شود گفت اینجا هم یک شرایطی فراهم است که تماشاگران بسیار خوبی هستند و حامی این تیم هستند همیشه. این یک پروسه زمان بر است و نمی توانیم بگوییم از بازی اول یا دوماه سه ماهه می خواهیم کار بزرگی کنیم! اما اهدافمان بزرگ هستند و فقط با همدلی و تلاش تک تک بازیکنان می توانیم به این اهداف برسیم.

 

ایمان سلیمی به بازی کنار دژاگه و شجاعی هم پرداخت و اظهار داشت: برای تک تک بازیکنان، مخصوصا جوان تر بازی و تمرین کنار بازیکنانی چون دژاگه، شجاعی و حاج صفی اتفاق بسیار بزرگی است. آن ها انگیزه بسیار بالایی دارند و ما واقعا لذت میبریم وقتی کنار همچین بازیکنایی تمرین می کنیم و کنارشان متوجه می شویم که چه انگیزه و روحیه بالایی دارند و به دیگران هم انتقال می دهند. می شود از تجربیاتشان بیشترین استفاده را کرد و تک تک بچه ها فقط و فقط تلاش می کنیم تراکتورسازی موفق باشد.

 

سلیمی درپاسخ به سوالی راجع به هواداران تراکتور اظهار داشت: حمایت هواداران فقط به امسال باز نمی گردد و سال های قبل هم بوده است. تمام تماشاگران که اینجا هستند، همیشه حامی تیم بوده اند. چه در روزهای خوب و چه در روزهای تلخ. اما فصل طولانی است و ما در تک تک بازی ها تلاش می کنیم تا آن ها هر هفته شاد باشند.

 

وی در پایان درخصوص تیم ملی هم گفت: من الان تمام تمرکزم روی بازی های باشگاهی است و هدفم این است که عملکردم را بهتر کنم باقی کار به نظر کادرفنی باز می گردد و من اولویت اولم موفقیت تیم تراکتورسازی تبریز است.

 

دیدگاه‌ها