کد خبر : 1556288 | 02 مهر 1397 ساعت 17:54 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی در اصفهان حریف سپاهان در جام حذفی شد؛

جدال قلعه‌نویی و نکونام؛ دو هفته متوالی!

تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان باید در دو مسابقه به مصاف تیم نساجی مازندران برود و در هر دو مسابقه هم میزبان خواهد بود.

جدال قلعه‌نویی و نکونام؛ دو هفته متوالی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابت های جام حذفی امروز و با حضور نماینده های 16 تیم راه یافته به این مرحله برگزار شد و یکی از قرعه های جذاب نبرد دو تیم نساجی مازندران و سپاهان را رقم زد؛ دیداری که به واسطه حضور امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی سپاهان و جواد نکونام به عنوان سرمربی نساجی مازندران می تواند جذابیت های ویژه ای داشته باشد.

 

نکونام دومین سال مربیگری خود را در شرایطی آغاز کرده که در اولین سال حضور خود به عنوان سرمربی موفق به رساندن تیمش به رقابت های لیگ برتر شد، که پس از 24 سال اتفاق افتاد ولی در سوی مقابل مربی سابق جواد نکونام در تیم ملی و باشگاه استقلال که چندان هم رابطه دوستانه ای با یکدیگر در زمان همکاری در استقلال نداشتند، با 5 عنوان قهرمانی پرافتخارترین مربی لیگ برتر به شمار می رود.

 

در مرحله قبلی مسابقات نساجی شاهین لردگان را در خانه با نتیجه 5 بر صفر از پیش رو برداشت و در اصفهان هم شاگردان امیرقلعه نویی مقابل شهرداری ماهشهر به برتری 3 بر 1 رسیدند تا با توجه به میزبانی هر دو تیم در شروع رقابت های جام حذفی، قرعه تعیین کننده میزبان دیدار آنها در مرحله یک هشتم باشد. جالب اینکه قرعه دو باشگاه توسط نماینده باشگاه صنعت نفت آبادان از گوی خارج شد و رای به میزبانی نقش جهان داد.

شاگردان امیرقلعه نویی حالا با این قرعه باید بلافاصله پس از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان که روز پنجم مهرماه برگزار می شود، خود را آماده دیدار جام حذفی برابر نساجی مازندران در تاریخ 12 یا 13 مهرماه کنند که در نقش جهان برگزار می شود و با از سرگیری مجدد لیگ هجدهم هم بار دیگر در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از شاگردان نکونام پذیرایی کنند؛ دو دیداری که برگزاری دو بازی هیجان انگیز و جذاب را در ورزشگاه نقش جهان از سوی دو چهره شناخته شده و البته متفاوت فوتبال ایران نوید می دهد.

دیدگاه‌ها