کد خبر : 1556298 | 02 مهر 1397 ساعت 18:51 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: از جو دربی شوکه شدم

بازی‌کردن در سپیدرود با این شرایط بسیار سخت است

مهاجم تیم سپیدرود رشت می‌گوید از دریافت گل در دقایق آخر بسیار ناراحت است اما در پی شکست پیکان و جبران این نتیجه خواهند بود.

بازی‌کردن در سپیدرود با این شرایط بسیار سخت است

به گزارش "ورزش سه" محمد غلامی که بازگشت دوباره‌ای را به تیم سپیدرود رشت تجربه می‌کند در خصوص شکست تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت:


با تیم بزرگ پرسپولیس بازی داشتیم؛ تیمی که پنج روز قبل تیم خوبی مثل الدحیل را شکست داده بود. ما هم بعد از شکست ملوان روحیه خوبی داشتیم و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و بازی خوبی هم در حد خودمان به نمایش گذاشتیم. اما اصلا فکر نمی‌کردیم در آن دقایق گل دریافت کنیم به همین علت خیلی ناراحت هستیم. ای کاش این گل را در نیمه اول می‌خوردیم و آن موقع شرایط به طور کامل فرق می‌کرد. اما فوتبال همین است و ما به آینده امیدوار هستیم و در بازی آینده خود با پیکان به دنبال شکست این تیم خواهیم بود.


تیم سپیدرود در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه است و در همین راستا خلا یک هافبک طراح را در ترکیب خود به خوبی حس می‌کند. غلامی در این رابطه گفت:
بازی کردن با این شرایط بسیار سخت است و مهاجمان تیم به خوبی تغذیه نمی‌شوند. اگر علی آقا از اول بودند شرایط فرق می‌کرد و بازیکنان را با تفکرات خاص خودشان جذب می‌کردند. نمی‌خواهم از کادر قبلی ایراد بگیرم اما تیم خوبی بسته نشده و ما قطعا به یک بازیکن طراح احتیاج داریم. در تعطیلات نیم فصل باید دو الی سه بازیکن جذب کرده و تیم را به خوبی تقویت کنیم.


مهاجم تیم سپیدرود هم‌چنین در رابطه با دیدار این هفته تیمش برابر تیم مدعی پیکان نیز گفت:
پیکان هم تیم بسیار خوبی است و خود را در قامت یک مدعی معرفی کرده. اما ما به این سه امتیاز احتیاج داریم و از نان شب برای ما واجب‌تر است. ان‌شاالله با حمایت تماشاگرانمان در تهران به آن دست خواهیم یافت.
سپیدرودی‌ها فصل گذشته و ابتدای این فصل با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم کرده و معضلات فراوانی را پشت سر گذاشتند. اما بعد از آمدن علی کریمی ساختار و نظم مناسبی در این تیم شکل گرفت.

محمد غلامی که سال گذشته هم همراه با کریمی در سپیدرود حضور داشت در این خصوص گفت:
شرایط که به طور کل متفاوت شده است. علی آقا هر تعهداتی که برای یک تیم باشگاهی لازم است را انجام داده‌اند. درصدی از مبلغ قرارداد را پرداخت کردند و هم پاداش ما را به موقع دادند. سال گذشته و در دوره آقای تن‌زاده فقط وعده داده می‌شد و هیچ وفایی نداشت و همین باعث شد که بازیکنان بهم بریزند. اما در حال حاضر سپیدرود با علی آقا شخصیت گرفته و مشکلات حادی ندارد.


غلامی که با تیم ملوان بدرانزلی به فوتبال ایران معرفی شده، در خصوص دیدار هفته گذشته تیمش با این تیم در انزلی گفت:
من فوتبالم را از چوکای تالش شروع کردم و بعد از آن 6 سال در ملوان حضور داشتم و برای این تیم زحمت کشیدم و اصلا انتظار نداشتم که قبل از شروع بازی به من بی احترامی بشود و من را شوکه کردند. بنده با سابقه بازی در ملوان به رشت آمدم و عضو داماش شدم اما مردم رشت من را با جان و دل دوست داشتند. بعد از به ثمر رساندن گل هم خوشحالی نکردم و واقعا دلیل خاصی نداشت. اتفاقا بعد از آن گل برای مردم رشت بسیار خوشحال بوده و از گلزنی به ملوان شادمان بودم. با این که دیدار جو بسیار وحشتناکی داشت اما من برای مردم شهر رشت بسیار خوشحال شدم.

دیدگاه‌ها