کد خبر : 1556502 | 03 مهر 1397 ساعت 16:22 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

پورحمیدی: بیست سال سن دارم و راه زیادی پیش رویم است؛

رویایم شماره یک تیم‌ملی است و الگویم تراشتگن

دروازه بان جوان تیم استقلال خوزستان که تا پایان هفته هفتم 3 کلین شیت داشته، از آمادگی بالا و رویاهایش در ادامه فوتبال حرفه ای می گوید.

به گزارش "ورزش سه"، در رقابت های هفته هفتم لیگ برتر تیم استقلال خوزستان توانست به شکلی تقریبا غیرمنتظره، ذوب آهن را شکست دهد و پیشرفت چشمگیری در جدول لیگ داشته باشد. در رقم خوردن این پیروزی، حسین پورحمیدی گلر جوان این تیم نقش پررنگی داشت. او به قدری خوب کار کرد که عنوان دروازه بان منتخب هفته را نیز به دست آورد. پورحمیدی پس از درخشش مقابل ذوب، گفتگویی با ورزش سه انجام داده که در ذیل می خوانید:

 

1339626

 

پورحمیدی درباره پیروزی مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. بازیکنان ما بسیار پرتلاش بودند و با تصمیمات مربیان توانستیم ذوب را ببریم. من هم در این بازی خوب کار کردم و با کمک بقیه بچه ها موفق به ثبت یک کلین شیت شدیم.

 

او در مورد نتایج خوبی که استقلال مقابل حریفان بزرگ مثل پرسپولیس و ذوب آهن گرفته، افزود: تیم ما خیلی همدل است و از این نظر خیلی خوب هستیم. بازیکنان بزرگتر مثل مبعلی، آل نعمه و حمدی نژاد به جوان تر ها کمک می کنند و مربیان هم به خوبی روحیه ما را بالا می برند. قاعدتا در تمرینات خوب هستیم که می توانیم در بازی ها با کیفیت کار کنیم.

 

دروازه بان استقلال خوزستان که تا کنون 3 بار کلین شیت کرده، درباره این عملکرد خوب خود گفت: سال گذشته خیلی تلاش کردم که بازی کنم اما در زمان آقای ویسی بازی به من نرسید. خدا را شکر امسال پس از تداوم تلاش هایم به ترکیب تیم رسیدم و توانستم بازی کنم. وقتی توانستم در تیم خودم را ثابت کنم، این مسئله به کلین شیت هم منتج شد و باعث شد آمار خوبی داشته باشم. ضمن اینکه آقای چراغی مربی ما خیلی خوب با گلرها کار می کند و از او تشکر می کنم.

 

پورحمیدی درباره اینکه یکی از پدیده های جوان لیگ امسال به شمار می رود، اظهار داشت: من متولد سال 77 هستم و امسال بیست ساله شدم. انشاالله خیلی راه زیادی پیش رو دارم.  از پایه های استقلال خوزستان کار را شروع کردم و در همه رده های نوجوانان، جوانان و امید این تیم بازی کرده ام. از سن 17 سالگی هم در تیم بزرگسالان استقلال حضور داشته ام.

 

او در مورد رویاهایش در دروازه بانی گفت: دوست دارم روزی به اروپا بروم. خیلی به این مسئله فکر می کنم و واقعا می خواهم آینده ام به این شکل باشد. بارسلونا را خیلی دوست دارم و البته لیگ انگلیس هم یک رویا برایم است. همچنین آرزوی من پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی است. دوست دارم به تیم امید دعوت شوم و بعد از آن به تیم ملی بزرگسالان برسم.

 

1339627


وی ادامه داد: الگویم در دروازه بانی تراشتگن است. بازی های او را دنبال می کنم و دوست دارم شبیه به او کار کنم.

 

این دروازه بان جوان افزود: امیدوارم تا پایان فصل 20 کلین شیت داشته باشم. خواستن توانستن است و این اتفاق عجیب و بعیدی نیست.

 

پورحمیدی پاسخ گمانه زنی هایی را که در مورد حضور احتمالی استقلال خوزستان در جمع کاندیدا های سقوط لیگ می شد، اینطور داد: خیلی ها فکر می کردند ما سقوط می کنیم و اصلا در جدول بالا نمی آییم. آنها که این حرف ها را می زدند، حالا که ما به رتبه هفتم جدول رسیده ایم نمی توانند صحبتی کنند. صد درصد در این شرایط می مانیم و روند خوبمان را ادامه می دهیم.

 

گلر استقلال که نامش در برخی موارد و رسانه ها به اشتباه «حسن» درج می شد، در این باره گفت: حسن برادر دوقلوی من است که در استقلال بوده ولی الان دوران سربازی اش را در ملوان انزلی سپری می کند. او هم دروازه بان است و انشاالله  سال بعد برمی گردد و با هم کار می کنیم.

 

او درباره بازی آخر هفته مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتور خیلی تیم خوبی است و تماشاگران پرشوری دارد. جو ورزشگاه تبریز مثل آبادان است و کار برای تیم میهمان سخت می شود. من آماده هستم که عملکرد خوبی داشته باشم. من در بازی با پرسپولیس هم خیلی روحیه داشتم. کلا سروصدای ورزشگاه را دوست دارم و به من کمک می کند.

 

پورحمیدی درباره قرعه استقلال خوزستان در جام حذفی هم گفت: آماده کسب یک نتیجه خوب هستیم. ما در لیگ هم به مصاف نفت رفته ایم و در حالی که باید پیروز می شدیم، به تساوی رسیدیم. به نظرم قرعه بدی نیست و در خانه می توانیم این تیم را شکست دهیم.

 

دیدگاه‌ها