کد خبر : 1556505 | 03 مهر 1397 ساعت 17:07 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان: شاید باید روی استخوان‌هایمان راه برویم نه پاها !

واکنش مرزبان به سه دیدار فشرده با استقلال و سپاهان

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید که سه دیدار فشرده برابر سپاهان و استقلال تعیین شده و نمی توان با بهانه جویی کاری از پیش برد.

واکنش مرزبان به سه دیدار فشرده با استقلال و سپاهان

مرزبان در مورد اینکه دیدار اول با استقلال به دلیل اینکه در جام حذفی است، تاثیری در روند بازیکنان و چینش بازیکنانش خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: نه تغییر نمی کند؛  استقلال بعد از بازی دربی به بازی ما می آید و ما دنبال نبرد قهرمانانه هستیم؛ امیدوارم استقلال بدون زخم به ما برسد. به تیم ما شیران زاگرس می گویند؛ شیران ما باید روی این مسئله تمرکز کنند و ما مرد و مردانه آماده این مسابقه می شویم.

 

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه بازی دربی تاثیری در دیدار این تیم با سپاهان که بلافاصله پس از پایان دربی آغاز می شود، خواهد گذاشت یا خیر عنوان کرد: هواداران ما به استادیوم می آیند و با تمام وجود هم می آیند؛ حتی به نظرم کری خوانی میان هواداران استقلالی و پرسپولیسی تیم ما به گرم شدن بازی کمک می کند.

 

سرمربی فصل گذشته سیاه جامگان و شهرداری ماهشهر در مورد مصدومان و محرومان این تیم هم بیان کرد: از تیم ما فقط میلاد مصدوم است که البته با او هم در ارتباط هستیم. بقیه بازیکنان سالم هستند و خیلی خوب کار می کنند؛

 

مربی سابق پرسپولیس و سپاهان در مورد شرایط استقلال و سپاهان هم توضیح داد: من دو سال در سپاهان بوده ام و می دانم که تیمی است که بسیار خوب سازماندهی شده و قدرت تشکیلاتی بالایی دارد. هم استقلال و سپاهان نه تنها تیم خوبی دارند، بلکه نیمکت قوی دارند و خوب سازماندهی شده اند. البته استقلال با توجه به تغییرات ناگهانی که در این تیم ایجاد شد نیاز به زمان دارد تا کیفیت خود را بهتر از این ها نشان دهد. این ها تیم های بزرگی هستند که همیشه در میان مدعیان قهرمانی هستند. سه بازی ما خیلی سخت و فشرده هستند. شاید ما باید در این سه بازی روی استخوان‌هایمان راه برویم نه پاها.

 

مرزبان که پیش تر گفته بود تیمش حتما یکی از این سه مسابقه را می برد، در پاسخ به این سوال که آیا با برنامه اعلام شده باز هم روی این موضوع تاکید دارد یا خیر، اضافه کرد: ما یکی از این سه تا بازی را باید ببریم نه تنها برای هواداران بلکه برای شخصیت تیمی ما در ادامه لیگ این پیروزی می تواند بسیار پراهمیت و بزرگ باشد.

 

سرمربی 60 ساله نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که پیروزی یا شکست استقلال در دربی آیا می تواند تاثیر مثبت یا منفی در دیدار این تیم برابر شاگردانش داشته باشد، افزود: هر دو می تواند باشد؛ شرایطی که هست اگر فرصیه باز کنیم که دربی را استقلال ببرد با انگیزه می آیند و یا پیروزی می تواند این تیم را سیراب کند و انگیزه نداشته باشند. یا می توان اینطور مطرح کرد که اگر ببازند می توانند برای انتقام بیایند یا شاید روحیه مناسبی نداشته باشند و ببازند که این خودش تیم را وارد بحران می کند. از حالا چیزی نمی توان گفت و باید ببینیم که نتیجه دربی چه می شود تا پس از آن در این مورد صحبت کنیم.

 

مرزبان درباره اینکه تیمش در هر سه بازی مقابل استقلال و سپاهان میزبان است، گفت: بله؛ این خیلی مسئله مهمی برای ما است؛ چرا که نیاز نیست جایی برویم. سپاهان الان وارد اهواز شده و به زودی به مسجد سلیمان می رسد و استقلال هم بعد از دربی می آید. نمی دانم که مسئولان تیم با توجه به اینکه در 4 روز 2 بازی با ما دارند، قصد دارند بمانند یا نه ولی درست است که یک ساعت پرواز تا تهران است ولی در واقع یک روز را می گیرد و همچنین پرواز بالای 10 هزارپا مانند یک "ایکس ری" است که روی سلامتی بازیکنان تاثیر منفی دارد.


سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان  و در پاسخ به این سوال که قطعا برای شما خستگی استقلال سودمند خواهد بود، پس چرا توصیه می کنید که پرواز نداشته باشند، بیان کرد: به هر حال این مربوط به سلامتی بازیکنان است و برای آنها خوب نیست. در این مورد هم مسئولان باشگاه استقلال باید تصمیم بگیرند که چه برنامه ای دارند.

دیدگاه‌ها