کد خبر : 1556634 | 04 مهر 1397 ساعت 10:55 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

شرط سیتی برای واگذاری لروی سانه به یووه

لروی سانه بازیکن آلمانی منچسترسیتی یکی از هدف‌های اصلی یوونتوس برای فصل بعدی نقل و انتقالات است اما سیتی تنها به یک شرط حاضر است ستاره‌ی آلمانی خود را به یوونتوس واگذار کند.

شرط سیتی برای واگذاری لروی سانه به یووه

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه که با وجود درخشش در فصل گذشته‌ی لیگ برتر انگلیس با پیراهن سیتی، فصلی که در پایان آن به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ برتر انتخاب شد، از سوی یواخیم لوو به تیم ملی آلمان دعوت نشد تا فرصت حضور در جام جهانی روسیه را از دست بدهد.

 

در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره‌ی ابراز علاقه‌ی یوونتوس به این وینگر منچسترسیتی منتشر شده و اینکه بیانکونری سانه را یکی از هدفهای اصلی خود برای فصل نقل و انتقالات بعدی در نظر گرفته، قطعی به نظر می‌رسد. حالا روزنامه‌ی انگلیسی میرر مدعی شده که سیتی به مسئولین یوونتوس اعلام کرده تنها در یک صورت حاضر است سانه را به این باشگاه ایتالیایی واگذار کند.

 

1339750

 

سیتی به بانوی پیر فوتبال ایتالیا اعلام کرده که تنها در صورتی می‌تواند به جذب سانه امیدوار باشد که در عوض او پائولو دیبالا را راهی منچستر کند. میرر این خبر را به نقل از نشریه‌ی ایتالیایی کالچیومرکاتو نقل کرده و اعلام کرده که مسئولین یوونتوس از این شرط مسئولین سیتی چندان ناخشنود نیستند چرا که دیبالا از زمان ورود کریستیانو رونالدو به تورین تا کنون نتوانسته آنطور که از او انتظار می‌رفته برای یوونتوس درخشان ظاهر شود و به نظر می‌رسد بین این ستاره‌ی آرژانتینی و رونالدو ناهماهنگی‌هایی وجود دارد که به این زودی‌ها برطرف نخواهد شد.

 

 کادر فنی یوونتوس فعلاً منتظر است تا شاید دیبالا در ادامه‌ی رقابتهای سری آ به دوران اوج خود بازگردد ولی مسئولین بانوی پیر ایتالیا در صورتی که مطمئن باشند در ازای از دست دادن دیبالا، لروی سانه را به دست خواهند آورد، به احتمال بسیار زیاد از این انتقال با آغوش باز پذیرایی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها