کد خبر : 1556654 | 04 مهر 1397 ساعت 11:13 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد؛ ستاره بود، ستاره می شود (عکس)

فرانک لمپارد، اسطوره فوتبال انگلیس در فصل اول مربی گری اش، شروعی استثنایی داشته و نوید ظهور یک مربی بزرگ را می‌دهد.

فرانک لمپارد؛ ستاره بود، ستاره می شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لمپارد که در فصل 17-2016 در تیم نیویورک اف سی از میادین فوتبال خداحافظی کرد، خیلی سریع دوره های مربی گری را پشت سر گذاشت و وارد این عرصه شد.

 

او با قراردادی سه ساله، هدایت دربی کانتی را در چمپیونشیپ برعهده گرفت و در اولین دیدار رسمی، به مصاف ردینگ، رقیب قدرتمندش رفت و در دیداری حساس و دیدنی موفق شد 2-1 حریف را شکست دهد و 3 امتیاز را کسب کند. هر چند تیم او در دیدار دوم، متحمل شکست سنگین 4-1 مقابل لیدز شد ولی آنها مقابل الدهام اتلتیک در جام اتحادیه به پیروزی رسیدند تا روحیه تیم بالا برود. در ادامه تیم لمپارد در 9 بازی خود در چمپیونشیپ، 16 امتیاز کسب کرد و در رده ششم جدول قرار گرفته که برای مربی که فصل اول حضورش در دنیای مربی گری را تجربه می‌کند، این نتایج به خصوص در لیگ دشوار چمپیونشیپ، بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

 

اما شاهکار لمپارد، شب گذشته در الدترافورد رقم خورد، جایی که او توانست مربی سابق خود را از رقابت‌های جام اتحادیه حذف کند و یک عملکرد تاریخی را رقم بزند.

 

تیم لمپارد در دقیقه 3 از حریف عقب افتاد ولی در دقیقه 60 توانست کار را به تساوی بکشاند. سپس گلر یونایتد یعنی سرخی رومرو اخراج شد و این باعث شد تا دربی بازی را در دست گرفته و توسط ویلسون، گل برتری را به ثمر برساند. بازی طوری پیش می‌رفت که دربی در آستانه صعود در طول 90 دقیقه بود ولی مروان فلینی در دقیقه 95 بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا ضربات پنالتی تعیین کننده پیروز بازی باشد.

 

در نهایت، فیل جونز ضربه پنالتی تیمش را خراب کرد تا لمپارد و شاگردانش، شبی تاریخی در الدترافورد رقم بزنند و با کسب پیروزی به دور بعد رقابت ها صعود کنند.

 

نمایش بسیار خوب شاگردان لمپارد، فراتر از انتظار بود و مورد تمجید کارشناسان و بازیکنان سابق فوتبال و هم تیمی‌هایش قرار گرفته است. چنین درخششی به نظر نوید ظهور یک مربی جوان و بزرگ را می‌دهد و باید منتظر ماند و دید او این فصل با دربی در نهایت به کجا خواهد رسید تا شاید فصل آینده، او را حتی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری ببینیم.

 

1339766

 

1339765

 

1339764

 

1339763

 

1339762

دیدگاه‌ها