کد خبر : 1556673 | 04 مهر 1397 ساعت 12:33 | 102.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل باشگاه توضیح داد:

مذاکره تراکتور با اریکسون و روبرتو کارلوس صحت دارد؟

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره روند انتخاب سرمربی جدید این باشگاه ارائه کرد.

مذاکره تراکتور با اریکسون و روبرتو کارلوس صحت دارد؟

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای گذشته گمانه زنی های زیادی درباره سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز و جایگزین جان توشاک مطرح شده است.  در این خصوص نام هایی مثل اسون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلیس و روبرتو کارلوس چپ پای افسانه ای فوتبال برزیل هم به میان آمده است. با این حال مدیرعامل تراکتورسازی در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.


علیرضا اسدی درباره روند مذاکره با گزینه های مد نظر باشگاه برای قبول سرمربیگری تراکتورسازی گفت: «جزو حقوق آقای زنوزی است که هر فردی را دوست دارد به عنوان سرمربی انتخاب کند و من هم تلاش کنم تا تیم به سمت قهرمانی سوق پیدا کند. در فضای مجازی هر فردی می‌گوید من هستم. اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود اغلب صحت ندارد.»


وی ادامه داد: «در مورد گزینه های مطرح شده به عنوان سرمربی حق مالک باشگاه است که با کدام مربی مذاکره کند و اگر اسمی به عنوان گزینه باشگاه مطرح شده است، صحیح نیست. هدف باشگاه و ما قهرمانی است زیرا‌ خواست پرشورها این است. تلاش می‌کنیم تیم تراکتورسازی را به قهرمانی برسانیم.»


وقتی از اسدی درباره روبرتو کارلوس سوال شد او اینطور واکنش نشان داد: «در نام‌هایی که منتشر شده اسم روبرتو کارلوس و 50 نفر دیگر هم قرار دارد. نمی‌شود که هر اسمی که به زبان می‌آید برویم و با او مذاکره کنیم. در این صورت هزینه‌های‌مان بالا نمی‌رود؟ من ترجیح می‌دهم در این وضعیت فضا را ملتهب نکنیم. شاید 100 نفر بخواهند کاندیدای سرمربیگری تراکتورسازی شوند. شما این‌طور فکر نکنید که در ذهن من و زنوزی این است که می‌خواهیم در تیم تغییرات ایجاد کنیم.»


در ادامه از اسدی سوال شد چرا نام گزینه های مد نظر باشگاه را اعلام نمی کنید که اینطور پاسخ داد: «اگر ما نامی از یک مربی خاص یا چند نفر ببریم قیمت آن مربی را بالا می‌بریم و این اجحاف در حق تراکتور است. شما فکر می‌کنید ما و آقای زنوزی به عنوان سرمایه‌گذار در حوزه تراکتورسازی دوست داریم هر روز مربی تغییر دهیم؟»


این حرف ها در حالی مطرح شده که کادرفنی تراکتورسازی بعد از جدایی توشاک اگرچه تقوی را بالای سر خود دارد اما بلاتکلیف است و همه در انتظار انتخاب سرمربی جدید هستند. باید منتظر ماند و دید در این خصوص چه اتفاقاتی طی روزهای آینده رخ می دهد.

دیدگاه‌ها