کد خبر : 1556676 | 04 مهر 1397 ساعت 12:37 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

مصوبه هیات رئیسه؛ فعلا با آدیداس بازی کنید

تیم ملی در جام ملت ها با آدیداس بازی خواهد کرد.

مصوبه هیات رئیسه؛ فعلا با آدیداس بازی کنید

به گزارش "ورزش سه"، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مصوبه ای برای سازمان تیم های ملی از این سازمان خواست تا زمان به توافق رسیدن با اسپانسر جدید اجازه دهد که تیم ملی با برند آدیداس در بازی های دوستانه و رسمی حاضر شود. به خصوص که موجودی انبار فدراسیون فوتبال خوب است.


بعد از طرح شدن توافق فدراسیون فوتبال با یکی از شرکت های خارجی ملی پوشان در تماس های جداگانه با مدیران فدراسیون فوتبال خواستار عدم قرارداد در این زمینه شدند. آنها می گفتند وقتی لباس این شرکت را برتن می کنند نمی توانند در جریان بازی خوب نفس بکشند. آنها پیش از این هم به کیفیت لباس های این شرکت معترض بودند.


با وجود اعلام قبلی فدراسیون فوتبال هنوز این فدراسیون با برند تازه ای قرارداد امضاء نکرده است و تا زمان امضای قرارداد جدید با آدیداس بازی خواهد کرد. فدراسیون فوتبال پیش از جام جهانی قرارداد همکاری با شرکت آدیداس امضاء کرد و بر این اساس از این شرکت با تخفیف وِیژه لباس می خرید و هم اکنون انبار فدراسیون فوتبال پر است از لباس هایی که پیش از جام جهانی خریداری شده است. به همین خاطر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب کرده است از این لباس ها تا زمان عقد قرارداد با اسپانسر جدید استفاده شود به خصوص که برای آنها هزینه شده است.


ارتباط شرکت آدیداس هم اکنون با فدراسیون فوتبال قطع شده است. به این خاطر که این شرکت بازارهای جهانی قوی دارد و اگر قرار باشد با فدراسیون فوتبال ایران همکاری کند مورد تحریم خزانه داری آمریکا قرار می گیرد و این ضربه جبران ناپذیری به این شرکت می زند و از همه مهمتر سبب می شود بازارهای جهانی را از دست بدهد.


دلیل اینکه آدیداس پیش از جام جهانی هم حاضر نبود بابت اسپانسری تیم ملی به فدراسیون فوتبال پول بدهد قوانین داخلی بود که به این شرکت اجازه فروش پیراهن در ایران را نمی داد. در عوض شرکت آلمانی با دریافت پول از فدراسیون فوتبال امتیاز فروش پیراهن به هواداران تیم ملی را به ایرانی ها محول کرد.


جالب اینکه بدانید ملی پوشان در تماس هایی که با فدراسیون فوتبال داشتند روی این نکته هم تاکید کردند که شان تیم ملی هم باید در قرارداد های جدید لحاظ شوند و باید با برندی به میدان بیاید که جهانی و شناخته شده باشد.

دیدگاه‌ها