کد خبر : 1556683 | 05 مهر 1397 ساعت 11:00 | 88.2K بازدید | 80 دیدگاه

۱۱ بازیکن شفر در دربی به انتخاب شما

نظرخواهی؛ سرمربی استقلال در دربی باشید

استقلال به دربی 88 رسید آن هم در شرایطی که وداع تلخی در آسیا داشت و در لیگ برتر هم نتایج قابل قبولی کسب نکرد تا برتری در این دربی از اهمیت خاصی برخوردار شود.

نظرخواهی؛ سرمربی استقلال در دربی باشید

 

به گزارش "ورزش سه"، کسب هفت امتیاز از شش بازی در آغاز لیگ هجدهم باعث شد تا استقلال جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص دهد. یک شروع ناامیدکننده برای وینفرد شفر و شاگردانش تا انتقادات از این تیم و نمایشی که در این هفته ها ارائه می دهد به اوج خود برسد. استقلال برای این که به اعتراضات پایان بدهد حالا باید در بزرگ ترین و در عین حال حساس ترین بازی فصل مقابل رقیب دیرینه و سنتی خود به میدان برود تا با کسب نتیجه ای قابل قبول طرفدارانش را نسبت به آینده خود خوش بین کند.


تیمی که وینفرد شفر در اختیار دارد با وجود تمام انتقاداتی که نسبت به کوچ ستاره هایش تحمل کرد از حیث بازیکن کلیدی کم و کسر چندانی ندارد چه بسا در برخی پست ها برای انتخاب نفر اصلی با تردیدهای شیرینی نیز مواجه است از جمله دروازه بان که این روزها بازی کردن رحمتی و نیمکت نشینی حسینی گلر رکوردشکن فصل قبل حساسیت های زیادی به بار آورده است. با این تفاسیر نگاهی انداختیم به ترکیبی که وینفرد شفر قرار است در دربی 88 با آن به جنگ با رقیب دیرینه برود، ترکیبی که شما مخاطبان همیشگی نیز می توانید نظرات خود پیرامون آن را در کامنت ها منتشر کنید.

 

رحمتی یا حسینی؛ سورپرایزی در کار است؟


درون دروازه تا به این جای فصل وینفرد شفر ترجیح داده به سید مهدی رحمتی کاپیتان اول خود اعتماد کند تا رکورد عجیب 9 نیمکت نشینی برای سیدحسین حسینی در این فصل به ثبت برسد. با توجه به خصوصیات اخلاقی و تم کاری که مربی آلمانی در فوتبال ایران طی یک سال گذشته داشته شانس رحمتی برای ایستادن در دربی بیش از رقیب جوان تر خود است اما این که شفر در تمربن روز سه شنبه ترجیح داد گلر اصلی خود را در بین نفراتی که از دید او شانس بالایی برای ایستادن در ترکیب دارند، قرار نداد شائبه ها پیرامون شماره یک را افزایش داد.

 

1315229

 

پژمان – روزبه؛ زوج ملی پوش


پژمان منتظری فصل قبل فرصت حضور در دربی های رفت و برگشت را با توجه به درخشش مجید حسینی از دست داد اما حالا یکی از کلیدی ترین مهره های شفر در ساختار تدافعی قلمداد می شود تا بعد از سال ها حضور در این بازی بزرگ را تجربه کند. او که خاطرات تلخ و شیرین از رویارویی با پرسپولیس در این سال ها کم نداشته انگیزه های زیادی برای دربی 88 دارد.


برای زوج منتظری به احتمال فراوان شفر از روزبه چشمی بهره خواهد برد، دیگر ملی پوش آبی ها که با اشتباه مرگبار مقابل السد همین طور غیبت مقابل نساجی حالا انگیزه های زیادی برای جبران مافات و درخشش در این بازی بزرگ دارد تا دوباره دل هواداران استقلال را به دست بیاورد. مسلما اگر روزبه روی فرم باشد می تواند مهره ای تعیین کننده برای خط دفاع محسوب شود.

 

1295188


وریا – آرمین؛ بازگشت به پست دلخواه


وریا غفوری در این فصل همچون روزهای پایانی لیگ هفدهم مثل آسانسور در رفت و برگشت به پست دلخواه و وینگر راست است. شفر که توانایی های بالای این بازیکن قدرتی و متعصب را می شناسد سعی کرده نهایت بهره را از او ببرد از همین رو بارها شده تا غفوری را در نقش وینگر راست به میدان فرستاده است گرچه حالا همه اخبار از بازگرداندن این بازیکن به پست دلخواه و تخصصی یعنی دفاع راست در دربی حکایت دارد.


برای پست دفاع چپ میلاد زکی پور نیمکت نشین می شود تا ملی پوش جدید استقلال دوباره در پست تخصصی خود به میدان برود. بازگشت روزبه چشمی باعث می شود تا ارمین سهرابیان دوباره از دفاع میانی به دفاع چپ کوچ کند تا وظایف متفاوتی در دربی پیش رو داشته باشد. آرمین که دوست ندارد شانس دعوت به تیم ملی را از دست بدهد قطعا انگیزه های زیادی در این پست خواهد داشت.

 

1332575

 

باقری – کریمی؛ تخریب چی های ایده آل


فرشید باقری در روزهای گذشته با غیبت در تمرینات به دغدغه ای بزرگ برای وینفرد شفر تبدیل شد. بازیکنی که با سرماخوردگی بدموقع در آستانه دربی اوضاع جسمانی مناسبی نداشت قرار است از امروز شرایط تمرین را به دست بیاورد بلکه در دربی همچنان به عنوان فرمانده جدید آبی ها وظایف تخریبی و قدرتی میانه میدان را به دوش بکشد.
زوج فرشید این بار هم علی کریمی خواهد بود که با وجود انتقادات فراوان از توانایی و نمایشی که ارائه می دهد جزو بازیکنان محبوب مربی المانی قلمداد می شود. علی کریمی سوای از کند کردن روند حرکتی اما از یک حیث می تواند در جنگ با هافبک های تهاجمی و تکنیکی پرسپولیس مهره تعیین کننده ای باشد آن هم هوش بالای این بازیکن در بازیخوانی حریف که خوب می داند در لحظات حساس چه نقطه ای را پوشش بدهد.

 

1338928


طارق همام- مرتضی تبریزی؛ وینگرهای ویرانگر


طارق همام عراقی در بازی با نساجی یکی از بهترین نمایش های ممکن را ارائه داد تا برای دربی اولین گزینه شفر در پست وینگر راست قلمداد شود. ملی پوش عراقی با هوش بالا و تکنیک خوبی که دارد هم می تواند در بازیسازی هم در امر گلزنی به داد استقلالی ها برسد و حضور او در پست وینگر همان آزادی عملی که او انتظار دارد، را پیش روی این بازیکن قرار می دهد تا توانایی های خود را به رخ بکشد.


وینگر چپ استقلال هم قطعا مرتضی تبریزی خواهد بود، ستاره ای با گام های بلند و باهوش در گلزنی که علاوه بر این پست در مواقع لزوم می تواند نقش مهاجم دوم تیم را نیز بازی کند. تبریزی هم طی هفته های گذشته روند بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشته و همین نوید را می دهد که در دربی او برگ برنده استقلال لقب بگیرد.

 

1337415

 

فرشید اسماعیلی؛ قلب متحرک آبی ها


شماره 8 استقلال به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مهره های وینفرد شفر بعد از یک بازی استراحت دوباره به ترکیب باز می گردد تا به عنوان قلب متحرک ابی ها نقشی کلیدی را ایفا کند. فرشید اسماعیلی که در تمام دربی های این چند سال مهره ای کلیدی لقب گرفته امیدوار است بتواند در نقش شماره 10 کلید برد استقلال در دربی 88 لقب بگیرد.

 

1334916

 

روح ا.. باقری؛ گل بزن تا جاودانه شوی


خرید جدید استقلال با پیراهن شماره 10 اولین دربی خود را تجربه می کند. بازیکنی که با نمایش دلنواز خود در خط حمله گوی سبقت از مهاجمی همچون الحاجی گرو را ربود تا انتخاب اول شفر لقب بگیرد حالا این فرصت را دارد تا توانایی های خود را در بزرگ ترین آوردگاه لیگ برتری به رخ بکشد و جایگاهش را بهتر از همیشه تثبیت کند.

 

1326092

 

ترکیب احتمالی استقلال در دربی 88

 

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، علی کریمی، طارق همام، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، روح ا.. باقری

 

با این تفاسیر نیمکت استقلال را نیز این نفرات تشکیل خواهند داد:« سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، الحاجی گرو، مهدی قائدی، رضا آذری، سجاد آقایی و فرشاد محمدی مهر».


ترکیب پیشنهادی خود را پای همین مطلب کامنت کنید و به بحث بگذارید .

دیدگاه‌ها