کد خبر : 1556705 | 04 مهر 1397 ساعت 13:20 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - بلونیا

دو تیم یوونتوس و بلونیا، امروز در ورزشگاه آلیانز شهر تورین مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی یوونتوس - بلونیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که تا به اینجا در تمامی بازی های خود در این فصل به پیروزی دست پیدا کرده اند، برای کسب هشتمین قهرمانی پیاپی آماده می‌شوند. یووه عملکرد بسیار خوبی از ابتدای فصل داشته و اضافه شدن کریستیانو رونالدو به خط حمله این تیم، به نظر یک سطح آنها را نسبت به فصل قبل بالاتر برده است. هر چند که هدف اصلی بیانکونری ها کسب قهرمانی در اروپاست ولی مطمئنا سری آ نیز در برنامه های آنها جا دارد و تا به اینجا نیز اوضاع به خوبی پیش رفته است.

 

رونالدو با 3 گل بهترین گلزن یووه بوده و قصد دارد به روند گلزنی های خود در سری آ ادامه دهد و امروز در این دیدار خانگی، فرصت بسیار خوبی پیش روی ستاره پرتغالی خواهد بود.

 

 

 

1337766

 

 

در آن سو بلونیا با 4 امتیاز در رده هجدهم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها پس از 3 شکست و 1 تساوی، هفته گذشته موفق شدند بر خلاف پیش بینی ها، رم را شکست دهند. حال شاگردان اینزاگی با روحیه بسیار بالایی به تورین سفر خواهند کرد تا از این بازی نیز امتیاز کسب کنند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای یووه و 1 تساوی به دست آمده است و انتظار می‌رود که یووه 3 امتیاز بازی امروز را نیز به دست آورد. شاگردان آلگری از همراهی اسپیناتزولا، دی شیلیو، بارزالی و خدیرا محروم هستند و داگلاس کاستا به خاطر پرتاب آب دهان به سوی بازیکن حریف در دیدار قبلی یووه، قادر به همراهی تیمش نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1339817

دیدگاه‌ها