کد خبر : 1556712 | 04 مهر 1397 ساعت 14:08 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم سابق فولادخوزستان سبزپوش شد؛

جایگزین تبریزی در ذوب‌آهن مشخص شد (عکس)

رحیم زهیوی با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم زهیوی در لیگ پانزدهم یکی از ستاره های لیگ برتر بود و پس از قهرمانی با استقلال خوزستان به فوتبال قطر رفت ولی مصدومیت سبب شد تا حضور او در الشحانیه قطر بیشتر از نیم فصل به طول نینجامد و این مهاجم پس 3 مرتبه باز کردن دروازه حریفان در 8 مسابقه به فولادخوزستان پیوست و موفق شد در 25 بازی برای این تیم 7 گل به ثمر برساند.


رحیم زهیوی با توجه به جدایی محمد عباس زاده و نانگ از سایپا، مورد توجه علی دایی قرار گرفت و به این تیم پیوست، اما دو هفته برای علی دایی و زهیوی کافی بود، به این جمع بندی برسند که نمی توانند همکاری را ادامه دهند.

 

زهیوی در پایان هفته دوم و پس از شکست سنگین سه بر صفر مقابل سایپا از لیست نارنجی پوشان کنار گذاشته شد و طی این مدت گمانه زنی هایی در مورد تیم بعدی او انجام می شد که در نهایت ذوب آهن مقصد بعدی این مهاجم شد.

 

پس از فروش مرتضی تبریزی به استقلال تهران، تیم ذوب آهن به شدت در بخش تهاجمی با مشکل مواجه شد و داستان تا جایی پیش رفت که امید نمازی سرمربی سبزپوشان در کنفرانس خبری پس از شکست برابر استقلال خوزستان در هفته هفتم، به صورت صریح از مشکل تیمش در خط هجومی با عصبانیت سخن گفت.

 

پس از این صحبت ها و درخواست های امید نمازی، سعید آذری حالا رحیم زهیوی را در اختیار سرمربی خود قرار داده است و باید ببینیم این بازیکن در ترکیب تیم جدید خود چه نمایشی خواهد داشت.

 

1339830

دیدگاه‌ها