کد خبر : 1556743 | 04 مهر 1397 ساعت 16:49 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

عاقبت ناخوشایند غیبت آلبا برای بارسلونا

بارسا امشب در زمین لگانس دیدار حساسی پیش رو دارد و در صورت پیروزی می تواند فشارها روی رئال را افزایش دهد.

عاقبت ناخوشایند غیبت آلبا برای بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، کسب پیروزی با هر نتیجه ای می تواند فشار روی رئال در بازی حساس مقابل سویا را بیشتر کند و والورده به این موضوع واقف است؛ با این حال گفته می شود که او قصد دارد امشب از سیستم چرخشی استفاده کند و احتمالا به جوردی آلبا استراحت خواهد داد.

 در بازی تمرینی روز گذشته بارسا، میراندا، بازیکن تیم جوانان بارسا در جناح چپ به میدان رفت تا گمانه زنی ها در مورد حضور او مقابل لگانس بیشتر شود.

 

 

1330926

 

 

آمارها اما نشان می دهند که غیبت آلبا در 4 بازی فصل گذشته بارسا با ناکامی این تیم همراه شده و عاقبت خوشی نداشته است. ستاره چپ پای بارسا در ابتدای فصل گذشته در چند بازی غیبت داشت ولی دینیه به خوبی جای او را پر کرد و بارسا توانست مالاگا، ایبار، المپیاکوس و اسپورتینگ لیسبون را شکست دهد اما از ابتدای سال 2018 هر بار که آلبا در ترکیب بارسا حضور نداشت، این تیم از کسب پیروزی بازماند.

بازی رفت مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر سلتا و اسپانیول که به ترتیب با تساوی 1-1 و شکست 1-0 بارسا همراه شد؛ در کنار تساوی بارسا در زمین لاس پالماس(لالیگا) و توقف 2-2 برابر سلتا در نوکمپ همگی در غیاب آلبا رقم خوردند.

حضور آلبا به خصوص برای مسی حیاتی به نظر می رسد. فوق ستاره آرژانتینی بارها روی همکاری با آلبا توانسته گلزنی کند. حال باید دید والورده امشب به آلبا استراحت خواهد داد یا اینکه میراندا اولین بازی رسمی خود در فصل جدید را تجربه خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها