کد خبر : 1556804 | 04 مهر 1397 ساعت 20:40 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

نسبت به بازی اول بهتر شدیم؛

مرزبان: اگر شیران زاگرس هستیم باید ببریم

علیرضا مرزبان می گوید که بازی مقابل تیمی که برای قهرمانی بسته شده، قطعا سخت خواهد بود.

مرزبان: اگر شیران زاگرس هستیم باید ببریم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سپاهان حاضر شد و در مورد این بازی گفت: بازی با سپاهان تیمی که هر سال برای قهرمانی هزینه می‌کند بازی سختی خواهد بود. آن‌ها  تیم خوبی دارند و کادر فنی قوی و تیمی که تا به امروز شکست نداشتند و ما کار دشواری داریم.


مرزبان در ادامه گفت: بازی مقابل سپاهان که همیشه برای قهرمانی مبارزه می‌کند سخت است سپاهان چند سالی است که به دنبال قهرمانی است و تغییرات زیادی داشته است این فصل هزینه زیادی کرده تا به قهرمانی برسد. بازیکنان باکیفیتی دارند، همچنین از کادر فنی خوبی بهره می‌برند. ما باید به پیروزی برسیم اگر ادعا می‌کنیم جزو شیران زاگرس هستیم باید مقابل این تیم با حضور هوادارانمان نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان افزود: نسبت به بازی قبل شرایطمان بهتر شده سعی کردیم مسائل تاکتیکی را با دقت کار کنیم، تیم سپاهان را با دقت آنالیز کردیم. در بازی با فولاد خوزستان زود به گل رسیدند چرا که بازیکنان جدید این تیم کیفیت بالایی دارند و باعث شده روند سپاهان خوب باشد. ما نسبت به بازی اول خودمان قوی‌تر شدیم و می‌خواهیم با توجه به احساس هوادارانمان بازی خوبی به نمایش بگذاریم تا هواداران حاضر در ورزشگاه خوشحال به خانه‌هایشان برگردند.

 

وی در پایان درباره اینکه در ادامه بازی سختی مقابل استقلال در جام حذفی هم دارید، گفت: ما برایمان هیچ فرقی نمی‌کند چه بازی در لیگ و یا جام حذفی داشته باشیم هدف ما این است که در هر بازی درخشش خوبی داشته باشیم و با قدرت به میدان برویم. هواداران از ما انتظار دارند تا با شرافت بازی کنیم. این احساس خوب به ما انگیزه می‌دهد تا مقابل استقلال در جام حذفی هم با تمام توان به میدان برویم.

دیدگاه‌ها