کد خبر : 1556860 | 05 مهر 1397 ساعت 00:25 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 2-0 بولونیا: شش از شش!

یوونتوس در ادامه پیروزی های پیاپی در رقابت های این فصل سری آ، موفق شد مقابل بولونیا به پیروزی 2-0 برسد.

یوونتوس 2-0 بولونیا: شش از شش!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که در پنج دیدار قبلی به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم خیلی زود به دو گل رسیدند و با همین دو گل توانستند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی کاملا ابتکار عمل را در دست داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه بولونیا ایجاد نشد.

اما در دقیقه 11، روی اولین موقعیت جدی میزبان، این تیم به گل رسید. روی ارسال بلند بونوچی بود که توپ در محوطه جریمه بولونیا به ماتوئیدی رسید اما ضربه او را دروازه بان حریف دفع کرد؛ توپ برگشتی در حال خارج شدن از محوطه جریمه بود که دیبالا با یک ضربه والی تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1339995

 

بولونیا هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که یوونتوس در دقیقه 16 به گل دوم رسید. این بار هم روی یک ارسال به تیر دوم بود که رونالدو با حضور به موقع، توپ را به ماتوئیدی رساند و این هافبک فرانسوی با یک شوت تماشایی، توپ را به قعر دروازه بولونیا فرستاد.

 

1339996

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم که کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند، تلاش کردند تا به گل های بعدی برسند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم شرایط تغییری نکرد؛ یوونتوسی ها کاملا بر بازی مسلط بودند و تیم میهمان با 11 بازیکن به دنبال دفاع کردن بود. در دقیقه 52، بولونیا صاحب اولین موقعیت جدی اش شد اما ضربه برگردان دسترو چندان محکم نبود و پرین برای گرفتن آن به دردسر نیفتاد.

در ادامه باز هم بازیکنان یوونتوس بودند که ابتکار عمل را در داشتند و با توجه به دو گل زده، چندان به آب و آتش نزدند و در نهایت بازی با همان دو گل به پایان رسید. با این پیروزی یوونتوس 18 امتیازی شد تا همچنان با اقتدار در صدر جدول رقابت های سری آ جای داشته باشد.

دیدگاه‌ها