کد خبر : 1556880 | 05 مهر 1397 ساعت 11:30 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه امری از ولبک بعد از پیروزی مقابل برنتفورد

اونای امری، سرمربی آرسنال پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل برنتفورد، به تمجید از دنی ولبک پرداخت ولی مدعی شد که آینده ستاره انگلیسی در دست او نیست.

تمجید ویژه امری از ولبک بعد از پیروزی مقابل برنتفورد

به گزارش "ورزش سه"، ولبک در هر نیمه یک گل برای تیمش زد تا با گل لاکازت، آرسنال در مجموع 3-1 پیروز میدان شده و به دور بعد رقابت ها صعود کند. با این دو گل، ولبک در مجموع 4 گل در 6 بازی در این فصل برای آرسنال به ثمر رسانده که 4 بازی آن از روی نیمکت آغاز شده است. امری پس از بازی به تمجید از ستاره انگلیسی پرداخت.

 

 

1340028

 

 

او گفت:" در این دیدار همه بازیکنان خوب کار کردند و دنی ولبک هم همین طور. او دو گل زد و به ما کمک کرد. برای دیدار روز شنبه، او باز هم یکی از بازیکنان تیم است که می تواند کمک کند و در ترکیب اصلی قرار بگیرد زیرا خیلی خوب کار می کند. او تعهد بالایی دارد."

وقتی راجع به یک بازیکن و آینده اش حرف می‌زنیم، سه موضوع مطرح است: باشگاه، بازیکن و تیم. تمرکز من روی تیم است. می‌دانم که یک سال از قرارداد ولبک باقی مانده و با باشگاه در مذاکره است ولی برای من تنها تمرکز روی عملکردها در بازی ها و تمرینات مهم است. آینده مهم است ولی اینگونه است. تلاش و تعهد بازیکنان خیلی بالاست.  هم آرون و هم ولبک که هر دو در سال پایانی قراردادشان هستند. این موضوع باید توسط باشگاه حل شود. ولبک با تعهد بازی می‌کند و با تمام وجود در میدان ظاهر می‌شود."

 

دیدگاه‌ها