کد خبر : 1556886 | 05 مهر 1397 ساعت 11:55 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: هنوز هم وقتی گل می‌خورم عصبانی می‌شوم

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان پاری سن ژرمن پس از پیروزی 4-1 مقابل رنس مدعی شد که هنوز هم پس از اینکه گل می‌خورد، عصبانی می‌شود.

بوفون: هنوز هم وقتی گل می‌خورم عصبانی می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، بوفون بیش از 20 سال است که در سطح اول اروپا دروازه بانی می‌کند و افتخارات زیادی با یوونتوس و تیم ملی ایتالیا به دست آورده است. او که در تابستان جاری راهی پاری سن ژرمن شد، شب گذشته در درون دروازه این تیم قرار گرفت و دروازه اش توسط حریف باز شد. با وجود برد 4-1، او از این موضوع به شدت عصبانی بود و در این رابطه صحبت کرد.

 

 

1323065

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و با این پیروزی، رکورد خوبی در تاریخ پاری سن ژرمن به ثبت رساندیم. البته از گلی که خوردم عصبانی هستم ولی این طبیعی است. دوست داشتم بدون اینکه گلی بخورم بازی را به پایان برسانم."

 

بوفون درباره رقابتش با آرئولا در درون دروازه پی اس جی گفت:" در تمام تیم های بزرگ، دو گلر در درون دروازه هستند، مثلا در رئال مادرید کورتوا و ناواس حضور دارند و فکر می‌کنم این طبیعی است. من و آلفونسو درک خوبی از این موضوع داریم."

 

بوفون ادامه داد:" ما باید در چمپیونزلیگ هم بهتر کار کنیم ولی گام به گام پیش برویم. در چمپیونزلیگ باید از لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط بود."

 

دیدگاه‌ها