کد خبر : 1556889 | 05 مهر 1397 ساعت 09:11 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت هافبک خلاق بایرن جدی نیست

گورتزکا: نتوانستم جای خالی آلابا را پر کنم

لئون گورتزکا ملی‌پوش آلمانی باشگاه بایرن مونیخ که در جریان تساوی دیروز این تیم مقابل آوگسبورگ روز کم‌فروغی داشت از ناحیه‌ی قوزک پا با مصدومیتی نه چندان جدی مواجه شده است.

گورتزکا: نتوانستم جای خالی آلابا را پر کنم

به گزارش "ورزش سه"، گورتزکا که در اصل هافبک میانی است در بازی دیروز  بایرن مقابل آوگسبورگ برای پر کردن جای خالی داوید آلابا به پست دفاع چپ منتقل شده بود ولی در این پست به هیچ وجه نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت بازی کند.

 

گورتزکا بعد از بازی که با تساوی 1-1 به پایان رسید در گفتگو با خبرنگاران اعتراف کرد که روز خوبی نداشته و گفت به خاطر عملکرد ضعیفش در بازی متاسف است. گورتزکا گفت:" از بازی خودم اصلاً راضی نبودم. از همان شروع بازی مشخص بود که نمی‌توانم مثل داوید آلابا باشم و با پای چپ، پشت سر هم سانترهای دقیق به محوطه‌ی جریمه‌ی حریف بفرستم. در طول بازی بیشتر تمایل داشتم در کارهای دفاعی خوب بازی کنم. برای یک هافبک که به دفاع برده می‌شود هیچ مکانیزم اتوماتیکی به کار نمی‌افتد و بنابراین مجبور بودم دائماً به فکر دفاع باشم و حواسم به موفقیت در دفاع باشد. بله، واقعیت این است که در این بازی اصلاً خوب نبودم".

 


اما با اینکه گورتزکا خود اقرار می‌کند که در پست دفاع چپ مشکلاتی داشته، اما کوواچ او را نه به این خاطر و حتی نه به خاطر کارت زردی که دریافت کرد از زمین بیرون  نکشید. علت بیرون آمدن گورتزکا مصدومیت او از ناحیه‌ی قوزک پا بود. قوزک پای گورتزکا دچار پیچیدگی شده و باد کرده بود.


گورتزکا گفت:" من یک کارت زرد گرفتم که البته حقم بود. بعد هم که قوزک پایم پیچ خورد. برای همین بود که دیگر نمی‌توانستم ادامه بدهم".

 

خبر مصدومیت، بدترین خبری است که بایرن مونیخ این روزها می‌تواند بشنود، هر چند کیکر اعلام کرده که مصدومیت او جدی نیست ولی با اینحال، حضور گورتزکا در بازی روز جمعه‌ی بایرن در مقابل هرتا برلین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها