کد خبر : 1556897 | 05 مهر 1397 ساعت 09:38 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدال غول‌های اروپا بر سر ستاره‌ی جوان آژاکس

روزنامه‌های آلمانی در روزهای گذشته از ستاره‌های زیادی به عنوان هدفهای اصلی بایرن برای فصل آینده‌ی نقل و انتقالات اسم برده‌اند که فرانکی دی‌یونگ ستاره‌ی جوان آژاکس یکی از جدیدترین آنها است.

جدال غول‌های اروپا بر سر ستاره‌ی جوان آژاکس

 

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که روزنامه‌ی هلندی De Telegraph هم مدعی شده که علاوه بر بایرن مونیخ، رئال مادرید هم یکی از مشتریان پر و پا قرص فرانکی دی‌یونگ شده. بنا بر اعلام این روزنامه‌ی هلندی علاوه بر این دو غول بزرگ فوتبال اروپا چند باشگاه بزرگ دیگر هم علاقه‌ی خود را برای جذب دی‌یونگ به باشگاه آژاکس آمستردام اعلام کرده‌اند.


مارک اورمارس، ستاره‌ی سابق فوتبال هلند که این روزها به عنوان مدیر سیاست‌گذاری و پرورش فوتبالیست باشگاه آژاکس فعالیت می‌کند به این روزنامه‌ی هلندی می‌گوید از اینکه می‌بیند غولهای بزرگ اروپا برای جذب ستاره‌ی جوان باشگاهش چطور با هم نبرد می‌کنند خوشحال است. دی‌یونگ یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های جوانی بوده که در سالهای اخیر از کارخانه‌ی بازیکن‌سازی آژاکس بیرون آمده است. بازیکن جوانی که کارشناسان و استعدادیاب‌های اروپایی او را یکی از بهترین استعدادهای ناب این روزها قاره‌ی سبز می‌دانند.


بنا به اعلام روزنامه‌ی هلندی، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، تاتنهام و بارسلونا از قبل برای جذب دی‌یونگ اعلام آمادگی کرده بودند و بعد از بازی آژاکس در لیگ قهرمانان مقابل آ. ا. ک یونان، رئال و منچستریونایتد هم به صف باشگاه‌های خواهان جذب او اضافه شدند.
 


سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده زمانی که آژاکس در دومین هفته‌ی چمپیونزلیگ برای دیدار با بایرن به آلمان سفر می‌کند، هوداران بایرن می‌توانند این ستاره‌ی هلندی را از نزدیک تماشا کرده و به حضور او در بایرن از سال آینده امیدوار باشند. دی‌یونگ اعلام کرده که به زودی تصمیم خود را برای آینده‌ی فوتبالی‌اش اعلام خواهد کرد و مسئولین بایرن هم از جذب یک ستاره‌ی بزرگ در فصل نقل و انتقالات آینده خبر داده‌اند. باید منتظر ماند و دید که آیا دی‌یونگ، بایرن را انتخاب خواهد کرد یا راهی یکی دیگر از تیمهای بزرگ اروپایی خواهد شد؟

 

دیدگاه‌ها