کد خبر : 1556928 | 05 مهر 1397 ساعت 12:08 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین تیم ملی آلمان با حضور هواداران در برلین

تیم ملی آلمان پیش از دو بازی خود با تیمهای ملی هلند و فرانسه در قالب رقابتهای لیگ ملتها که روزهای سیزدهم و شانزدهم اکتبر برگزار می‌شود در برلین یک جلسه‌‌ی تمرینی عمومی برگزار خواهد کرد.

تمرین تیم ملی آلمان با حضور هواداران در برلین

به گزارش "ورزش سه"، یواخیم لوو سرمربی آلمان اعلام کرد که روز نهم اکتبر در استادیوم آماتوری هرتا برلین که در کنار ورزشگاه المپیک برلین قرار دارد درهای جلسه‌ی تمرینی مانشافت را باز خواهد کرد تا هواداران آلمانی بتوانند از نزدیک شاهد تمرین ملی‌پوشان خود باشند. استادیوم آماتوری هرتا گنجایش 5400 هوادار را دارد و هنوز خبری درباره‌ی نحوه‌ی بلیط‌فروشی برای تماشای تمرین تیم ملی آلمان منتشر نشده است.


آلمان بعد از ناکامی بزرگ در جام جهانی روسیه برای به فراموش سپردن حذف تاریخی خود از مرحله‌ی گروهی جام جهانی برای لیگ ملتها حساب ویژه‌ای باز کرده تا از یک طرف از قهر کردن هواداران آلمانی مانشافت با تیم ملی کشورشان جلوگیری کرده و از طرف دیگر به رقبای خود نشان دهد که همچنان تیم قدرتمندی است و نباید به دلیل ناکامی‌اش در روسیه دست کم گرفته شود.


هواداران آلمانی در برلین منتظر دیدار جوانانی هستند که گفته شده یواخیم لوو در قالب برنامه‌ی بازسازی تیم ملی به اردوی مانشافت دعوت خواهد کرد. یکی دیگر از ستاره‌هایی که آلمانی‌ها برای دیدن بازی‌هایش با پیراهن سفید مانشافت و جا افتادن او در ترکیب تیم لحظه‌شماری می‌کنند لروی سانه ستاره‌ی منچسترسیتی است که در روسیه تیم ملی آلمان راه همراهی نمی‌کرد.


آنچه فعلاً قطعی است عدم حضور مسوت اوزیل در تمرینات پیش روی تیم ملی آلمان است. با اینکه در رسانه‌های انگلیسی شایعاتی درباره‌ی تلاش یواخیم لوو و اولیور بیرهوف برای دیدار با اوزیل در تمرینات آرسنال و متقاعد کردن او برای بازگشت به تیم ملی آلمان وجود داشت ولی در آلمان رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که فدراسیون فوتبال این کشور هیچ قصدی برای استفاد‌ه دوباره از اوزیل نخواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها