کد خبر : 1556945 | 05 مهر 1397 ساعت 12:49 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

امید برانکو روی نیمکت سرخ

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال

برانکو ایوانکوویچ به نظر می‌رسد در جدال دربی قصد ایجاد یک تغییر در ترکیب تیمش را داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله ساعاتی به شروع دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ خود را مهیای این بازی می‌کنند و امیدوارند همانند چند هفته اخیر به موفقیت دست یابند.


آنها که محرومیت نقل و انتقالات را به شدت احساس می‌کنند امیدوارند همانند چند هفته اخیر به نتایج مطلوبی دست یابند و پیروزی برابر استقلال می‌تواند شکست فصل گذشته را نیز از خاطر آنها خارج کند. سرخپوشان که با صعود به مرحله نیمه نهایی و حضور در رده دوم جدول از روحیه بالاتری نسبت به رقیب برخوردارند چشم به سه امتیاز این بازی دوخته‌اند و باید دید شفر و آبی‌پوشان این اجازه را به آنها خواهند داد یا خیر.


برانکو ایوانکوویچ بعد از چالش یک هفته‌ای روی ترکیب سرخپوشان به نظر می‌رسد تنها با یک تغییر تیمش را مهیای این دیدار کند.

 


علیرضا بیرانوند انتخاب اول پرسپولیس درون دروازه این تیم خواهد بود. گلر ملی پوش پرسپولیس که در دیدار برابر الدحیل زمینه ساز صعود تیمش شده، امیدوار است دومین پیروزی خود در دربی را جشن بگیرد.


سیدجلال حسینی نیز به عنوان کاپیتان در قلب دفاعی این تیم، اینبار شجاع خلیل زاده را در کنار خود خواهد دید. در سمت راست دفاعی نیز حسین ماهینی علیرغم مصدومیت با تدابیر کادرپزشکی به این بازی رسیده و به میدان خواهد رفت و در سمت مقابل نیز محمد انصاری حاضر خواهد بود.


کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی دو بازیکن تدافعی پرسولیس در خط میانه خواهند بود که این اجازه برای نفوذ و اضافه شدن به فاز تهاجمی تیم را به تناوب در اختیار خواهند داشت. امید عالیشاه بزرگترین تغییر احتمالی ترکیب پرسپولیس خواهد بود و در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و سیامک نعمتی و بشار رسن در دو سمت خط میانی به میدان می‌روند.


در خط حمله نیز دو بازیکن آماده این روزهای پرسپولیس به دنبال فتح دروازه استقلال خواهند بود. گادوین منشا بعد از درخشش در چند دیدار اخیر جایگاه ثابت خود در ترکیب اصلی را به دست آورده و به دنبال اولین گل در دربی است و علیپور نیز سودای دروازه مهدی رحمتی برای اولین بار و سومین گل به استقلال را در ذهن مرور خواهد کرد.


ترکیب احتمالی: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، گادوین منشا، علی علیپور، سیامک نعمتی


دیدار دو تیم ساعت 18:30 و در استادیوم آزادی با قضاوت علیرضا فغانی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها