کد خبر : 1556999 | 05 مهر 1397 ساعت 17:13 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

از یکی دو بازیکن انتظار بیشتری داریم

نمازی: کرار می‌تواند تیم ما را به هم بریزد

سرمربی ذوبی ها در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت.

نمازی: کرار می‌تواند تیم ما را به هم بریزد

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی در این نشست درباره شرایط تیمش گفت: روی نقاط قوت و ضعفمان کار کردیم، برای این دیدار به ترکیب اصلی رسیدیم. البته از ترکیب دیدار قبلی برابر پدیده تغییر زیادی نخواهیم داشت. تغییراتی که پیش از این در تیم ایجاد می کردیم به دلیل نتایجی بود که دریافت می کردیم.


او ادامه داد: برابر ماشین‌سازی و استقلال خوزستان تمام کنترل بازی و مالکیت توپ و زمین دست ما بود اما روی یک اشتباه از روی نقطه پنالتی گل خوردیم. غیر این، ۱۰ فرصت گل داشتیم که گل نشد. متاسفانه روزهایی وجود دارد که موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. این موضوع می‌تواند به دلیل اعتماد به نفس کم بازیکنان باشد ولی ما نباید اشتباه کنیم چرا که انتظار ما از یک بازیکن بالاست.


سرمربی سبزپوشان درباره تیم های مدعی قهرمانی در لیگ گفت: چهار، پنج تیم نشان دادند که مدعی قهرمانی هستند و تا الان با جمع‌آوری اکثر امتیازات در صدر جدول جای گرفتند. پدیده با این که ستاره‌ای ندارد، تیم منسجمی است. پرسپولیس با وجود این که بازیکنی نگرفته، جزو تیم‌های خوب است. استقلال هم نفرات خوبی دارد و می‌تواند مدعی شود. خود ما هم با یک پیروزی می‌توانیم بهتر شویم. سعی می‌کنیم با اضافه کردن بازیکنان و افزایش تمرکز در زدن ضربات آخر امتیازها را بگیریم و نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.


او درباره وضعیت بازیکنان تیمش گفت: علت کاهش کارایی برخی بازیکنان مربوط به مسائل روانی است و با تمرکز روی این موضوع بهتر می‌شویم. شاید یکی، دو بازیکن هستند که انتظار بیشتری از آن ها می‌رود.البته این را هم باید بگویم ما فوتبال زیبایی ارائه می دهیم و با حل مشکل گلزنی تیم، نتایج بهتر می‌شود.


نمازی در رابطه با از کار انداختن ستاره عراقی صنعت نفتی ها گفت: جاسم کرار در چند فصل اخیر در ایران بوده و نشان داده بازیکن خوبی است. او در پست مهاجم نوک و پشت مهاجم هم بازی می‌کند. خلاقیت او بالاست و می‌تواند با حرکات انفرادی تیم مقابل را به هم بریزد. برنامه خاصی برای این بازیکن داریم.


سرمربی ذوب آهن ادامه داد: قطعا بازی جذاب و تماشاگر پسندی را شاهد خواهیم بود. چرا که صنعت نفتی ها به دنبال برد در این بازی هستند و ما هم بعد از دو شکست متوالی در لیگ برتر به دنبال این هستیم که با برد به تعطیلات برویم. صنعت نفت تیمی زهردار است و یکی، دو بازیکن در فاز تهاجمی دارد که می‌توانند مشکل‌ساز شوند. با این وجود ما برنامه خودمان را داریم تا به پیروزی برسیم.


نمازی درباره قضاوت دیدار تیمش گفت: نگران وضعیت داوری هستیم و سعی کردیم این مساله را بزرگ کنیم چرا که در حق ما بی‌عدالتی شده است. البته بیشتر از این نباید به داوری پرداخت چرا که ذهن بازیکنان را خراب می‌کند. باید به قدری خوب کار کنیم که با ایجاد موقعیت و گلزنی کار را به دست داور ندهیم.


نمازی با بیان این که با وجود شکست در بازی‌های اخیر  عملکرد خوبی داشتند، گفـت: به خاطر این موضوع بازیکنان روحیه بالای دارند. فراموش نکنید که سه، چهار بازیکن هجومی خودمان را از دست دادیم. با اضافه شدن رحیم زهیوی امیدوار به حل مشکل هجومی تیم هستیم. بازیکنان دیگر نیز تلاش زیادی داشتند و با تمرینات خوب در بازی حساس فردا به دنبال جبران نتایج هستیم.

دیدگاه‌ها