کد خبر : 1557057 | 05 مهر 1397 ساعت 20:57 | 265.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان دوم فصل را از دست داد

حسین ماهینی به صلیب کشیده شد

مدافع باتجربه و جنوبی سرخپوشان در پایان دربی که با مصدومیت تلخش همراه بود، با چشمانی اشکبار و همراهی همبازیانش راهی هتل شد.

حسین ماهینی به صلیب کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی که در دقیقه 37 جدال مقابل استقلال در برخورد با طارق همام دچار مصدومیت و از زمین بازی خارج شده بود، با اعلام برانکو ایوانکوویچ فصل را از دست داد.

 

ماهینی که در فصل گذشته به عنوان پرکارترین بازیکن پرسپولیس حضور در تمامی پست‌های دفاعی این تیم را با نظر برانکو ایوانکوویچ و نیاز این تیم پشت سر گذاشته بود، اکنون با بدشانسی بزرگی مواجه شده و فصل را به دلیل پارگی رباط از دست داد.


مدافع باتجربه و جنوبی سرخپوشان که در دیدار با الدحیل علیرغم توصیه کادرپزشکی با مصدومیت به میدان رفته بود، با تشدید آن در اواخر بازی از زمین خارج شد. او با توجه به نیاز تیم و خالی بودن دست برانکو و نیمکت سرخپوشان خیلی زود بار دیگر علیرغم مصدومیت خود را به ترکیب رساند تا برای این تیم در دربی به میدان برود.


این در حالی بود که  طول هفته را با توجه به مصدومیت و تورم مچ پا با فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی پشت سر گذاشته بود. ماهینی که شرایط مشخص و آمادگی ایده آلی برای حضور در دربی نداشت، بار دیگر در گفتگو با کادرپزشکی و برانکو ایوانکوویچ اعلام آمادگی کرد برای تیم به میدان برود و در این شرایط حساس تیمش را تنها نگذارد. این بازیکن اما در اواسط نیمه اول بعد از برخوردی که با طارق همام داشت، مصدومیت تلخی را متوجه خود دید. کادرپزشکی که با برانکارد او را از زمین خارج کردند و دقایقی طولانی در کنار نیمکت به بررسی وضعیت او پرداختند، در نهایت اکنون رای به پارگی رباط صلیبی او داده اند. موضوعی که برانکو دقایقی بعد از پایان دربی به عنوان تلخ‌ترین خبر در ابتدای صحبتش عنوان کرد.


با این حال اکنون باید دید بعد از خوابیدن تورم زانوی این بازیکن و بررسی دقیق در خصوص مصدومیتش او چه وضعیتی را خواهد داشت. بازیکنی که طی دو فصل اخیر روزهای پرفشاری را پشت سر گذاشته بود و با توجه به نیاز تیم مجبور به حضور در پست های تخصصی شده بود تا تیمش دچار آسیبی نشود و در نهایت نیز اینگونه با مصدومیت رباط صلیبی از بازی دربی خارج شد.

 

1340312


عکس از احمد معینی جم - ایرنا

دیدگاه‌ها