کد خبر : 1557074 | 05 مهر 1397 ساعت 21:20 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

از مساوی با استقلال اصلا راضی نیستیم

علیپور: آقای فغانی پنالتی صد درصد را نگرفت

مهاجم پرسپولیس با بیان این که داور پنالتی صد درصد روی او را نگرفته است از تساوی مقابل استقلال ابراز نارضایتی کرد.

علیپور: آقای فغانی پنالتی صد درصد را نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، یکی از صحنه های جنجالی دربی سرد و کسل کننده 88 پایتخت زمین خوردن مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه بود که داور اعتقادی به خطا نداشت تا این تصمیم با اعتراض این بازیکن روبرو شود.


علی علیپور در تشریح این صحنه گفت:«  داور پنالتی روی من را نگرفت . به نظرم آن صحنه می توانست معادلات دربی را تغییر دهد همین طور موقعیتی که کمال کامیابی نیا از دست داد و ضربه سرش راه به دروازه استقلال نبرد».


او ادامه داد:« نتایج دربی هیچ وقت از قبل تعیین شده نیست و ما هم در این بازی نهایت تلاش مان را کردیم که با برد از زمین خارج شویم اما قسمت نبود گرچه اعتقاد دارم داور می توانست با جایگیری بهتر سوت های منصفانه تری بزند».


مهاجم جوان سرخپوشان در ادامه تصریح کرد:« آقای فغانی یکی از بهترین داوران ایران و آسیا است و برای همه ما قابل احترام. به خودشان هم گفتم شاید جایگیری مناسبی نداشت چون اگر صحنه کشیدن دست من توسط پژمان منتظری را می دید شک نکنید که صد درصد پنالتی می گرفت چون از این خطا واضح تر وجود نداشت».


علیپور در پاسخ به این سئوال که نتیجه عادلانه بود، گفت:« نمی دانم در پاسخ چه بگویم. شما فکر می کنید این نتیجه عادلانه بود؟! ما موقعیت های بیشتری از استقلال داشتیم پس نباید از این مساوی و نتیجه راضی باشیم».

دیدگاه‌ها