کد خبر : 1557077 | 05 مهر 1397 ساعت 21:28 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم برای ماهینی اتفاق بدی رخ نداده باشد

انصاری: دربی درگیرانه و پربرخورد پیش رفت

مدافع پرسپولیس فشردگی بازی های این فصل در لیگ برتر و آسیا را خطری بزرگ برای سلامتی بازیکنان دانست.

انصاری: دربی درگیرانه و پربرخورد پیش رفت

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری دلیل اصلی مصدومیت هم تیمی خود را بازی های فشرده و پرشمار این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان دانست و ابراز امیدواری کرد که برای حسین ماهینی اتفاق تلخی رخ نداده باشد.


انصاری گفت:« حسین باید صبح فردا ام آر آی بگیرد و امیدوارم که برای او اتفاق بدی رخ نداده باشد چون اصلا دوست نداریم او را در این برهه از فصل از دست بدهیم».


او ادامه داد:« واقعا فشردگی بازی ها خیلی زیاد است و بازیکنان اصلا فرصت کافی برای استراحت ندارند . همین موضوع فشار زیادی به ما وارد می کند و نتیجه اش می شود اتفاقی که برای حسین ماهینی رخ داد».


مدافع پرسپولیس در ادامه راجع به این که دربی جذابی از کار در نیامد، تصریح کرد:« من به عنوان بازیکن نمی توانم بگویم دربی جذاب بود یا نه؟ تماشاگران و کارشناسان باید پاسخ بدهند اما من و سایر بازیکنان در زمین آن هم زیر بار این همه فشار تمام تلاش مان را برای بازی زیبا و نتیجه گرفتن انجام دادیم. قبول داریم دربی درگیرانه پربرخورد پیش رفت و هیچ کدام از تیم ها دوست نداشتند پاپس بکشند».


انصاری در پایان پیرامون این که با مصدومیت ماهینی باید در نقش دفاع وسط بازی کند، گفت:« تفاوتی نمی کند در چه پستی بازی کنم. هر کجا که مربی صلاح بداند بازی می کنم و مشکلی هم ندارم درست مثل خود حسین ماهینی که در این سال ها در هر پستی بازی کرده است. آرزو می کنم مشکل جدی برای ماهینی پیش نیامده باشد».

دیدگاه‌ها