کد خبر : 1557083 | 05 مهر 1397 ساعت 21:49 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابی نیا و بزرگترین حسرت دربی 88(عکس)

هافبک پرسپولیس بهترین فرصت سرخپوشان برای دستیابی به گل را با ضربه ای بی دقت از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، دربی 88 در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که کمال کامیابی نیا می توانست روی فرصت مناسبی که در شش قدم استقلال نصیبش شده بود دروازه استقلال را با خطری جدی و فروپاشی همراه کند که به سادگی آن را از دست داد و حسرت بزرگ این دربی را به نام خود کرد.


هافبک دفاعی پرتلاش پرسپولیس که یک 90 دقیقه بدون اشتباه در ترکیب سرخپوشان پشت سر گذاشت، به خوبی نشان داد که چرا برانکو برای حضورش در این دیدار، ریسک نیمکت نشاندنش برابر سپیدرود را به جان خریده بود. کامیابی نیا که با 3 کارت زرد در آستانه محرومیت از دربی قرار داشت برابر سپیدرود نیمکت نشین شد تا خطر محرومیت متوجه او نشود.


این بازیکن در نهایت نیز به کم اشتباه ترین و یکی از دونده ترین بازیکنان پرسپولیس در دربی 88 تبدیل شد. پاس های بدون اشتباه و قطع مناسب و به موقع حملات حریف از او چهره موثر سرخپوشان در میانه میدان شکل داد که می توانست امضای ستاره بودنش را با ثبت یک گل تکمیل کند. فرصتی که نصیب او نیز شد اما ضربه سرش با بی دقتی بزرگی راهی به دروازه نیافت تا اینچنین حسرت بار روی زمین قرار گیرد.


کامیابی نیا که برخلاف 3 فصل گذشته هنوز در امر گلزنی نتوانسته در این فصل موفق عمل کند، اگر این ضربه طلایی را به گل سرخپوشان تبدیل می کرد اکنون آنها از یک دربی بی کیفیت به 3 امتیاز با ارزش دست یافته بودند که البته اکنون سهمشان تنها حسرت شده است.

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها