کد خبر : 1557094 | 05 مهر 1397 ساعت 22:19 | 96.1K بازدید | 0 دیدگاه

دربی کابوس وار برای بازیکن محبوب پرسپولیسی ها

اشک‌های ماهینی از رختکن تا هتل

دربی هشتاد و هشت برای کاپیتان دوم پرسپولیس یک بازی کابوس وار بود و او با چشمانی گریان ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

اشک‌های ماهینی از رختکن تا هتل

به گزارش" ورزش سه" مصدومیت حسین ماهینی تلخ ترین و مهم ترین اتفاق دربی کم حادثه هشتاد و هشتم بود. ماهینی در دقیقه 35 بازی و در برخوردی که در کنار زمین با طارق همام هافبک عراقی استقلال داشت از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد.


ماهینی صبح امروز و برای دقایقی عکسی از زانوی ورم کرده اش روی اینستاگرامش گذاشت تا هواداران بدانند که او با وجود مصدومیت برای تیمش بازی خواهد کرد. هرچند او برای اینکه روحیه تیم و هواداران لطمه نبیند عکس را از روی اینستاگرامش برداشت اما این واقعیت داشت که ماهینی دچار مصدومیت بود و هرجوری بود به خاطر کمبود بازیکن تیمش در این بازی به میدان رفت.


مصدومیت ماهینی اما به شکلی بود که برانکو برای تعویض او حتی لحظه ای درنگ نکرد و شایان مصلح را به جای او به میدان فرستاد. سرمربی پرسپولیس اما در کنفرانس بعد از بازی خبری ناراحت کننده و تلخ را به هواداران پرسپولیس داد و آن اینکه ماهینی از ناحیه رباط زانو دچار آسیب دیدگی و پارگی شده و فصل را از دست داده است.


خبر شوک برانگیز که در آستانه بازی مرحله نیمه نهایی برابر السد باعث شد تا برانکو در پایان بازی نتواند ناراحتی اش را از این موضوع پنهان کند. سیدجلال حسینی و دیگر بازیکنان پرسپولیس و حتی وینفرد شفر نیز تحت تاثیر این آسیب دیدگی قرار گرفتند و در پایان بازی سرمربی استقلال برای احوالپرسی به سراغ ماهینی رفت.


اما کاپیتان دوم و پسر مهربان و متعصب پرسپولیسی ها شرایط خوبی نداشت و در حالی که شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی او را برای راه رفتن کمک می کردند و چشمانش اشک بار بود ورزشگاه را ترک کرد. البته ماهینی اجازه نداد که او را با برانکارد ببرند چرا که دلش نمی خواست هواداران و بازیکنان تحت تاثیر مصدومیتش قرار بگیرند.


ماهینی بی شک یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس است  که مصدومیتش برانکو را پیش از بازی برابر السد بسیار ناراحت کرده است. پرسپولیس بدون ماهینی یعنی پرسپولیس بدون بازیکنی که در سال های اخیر در همه پست های دفاعی تیمش بازی کرده است.

دیدگاه‌ها