کد خبر : 1557099 | 05 مهر 1397 ساعت 21:56 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: نمی دانم چرا اوزیل با من حرف نمی زند

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، از اینکه مسوت اوزیل حاضر به گفتگوی رودررو با او نیست، ناراحت است.

لوو: نمی دانم چرا اوزیل با من حرف نمی زند

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل به دلیل انتقادهایی که از دیدارش با رجب طیب اردوغان شد، از تیم ملی آلمان کناره گیری کرد. لوو چند روز قبل به لندن سفر کرد و گفته می شود ملاقات هایی با پرمرتساکر، مدیر آکادمی آرسنال، و همین طور برند لنو و شکودران مصطفی، بازیکنان آلمانی توپچی ها، داشت اما اوزیل حاضر به دیدار با او نشد.

سرمربی ژرمن ها پیش از این تلاش کرده بود از طریق تلفن با ستاره سابق تیمش صحبت کند اما از اینکه این ارتباط هنوز برقرار نشده، ناراحت است.

او به خبرنگاران گفت:" مسوت در تمرینات نبود؛ بنابراین باید بپذیریم که او در حال حاضر نمی خواهد با ما صحبت کند. من دلایلش را نمی دانم. شخصا ناراحت هستم. ما زمانی طولانی با هم کار کردیم و من مایلم که با او یک گفتگوی شخصی داشته باشم. البته من مایلم با مسوت صحبت کنم. او هنوز در قلب من جای دارم."

لوو چند ماه قبل قراردادش را با فدراسیون فوتبال آلمان تا سال 2022 تمدید کرد و امروز یوفا اعلام کرد که ژرمن ها میزبان یورو 2024 خواهند بود.

او با ابراز خشنودی از این اتفاق، گفت:" چنین تورنمنتی برای یک کشور، استثنایی است و می تواند انگیزه زیادی برای بازیکنان جوان ایجاد کند. این یک گام خوب برای سال های پیش رو است. همه در فدراسیون اکنون می توانند برنامه ریزی را شروع کنند."

دیدگاه‌ها