کد خبر : 1557151 | 06 مهر 1397 ساعت 10:28 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

صدرجدول، پاداش سخت‌گیری‌های قلعه نویی

امیر قلعه نویی بالاخره در لیگ هجدهم موفق شد تیمش را به صدرجدول برساند.

صدرجدول، پاداش سخت‌گیری‌های قلعه نویی

به گزارش "ورزش سه"، درست از روزی که سپاهان با دو گل در دربی اصفهان از ذوب آهن پیش افتاد و در نهایت با خوش شانسی و با نتیجه دو بر یک آن بازی را برد، انتقاد های امیر قلعه نویی از نحوه عملکرد شاگردانش شروع شد.

 

قلعه نویی از آن روز در نشست خبری همه مسابقات با وجود اینکه تیمش نتایج خوبی می گرفت، به عملکرد بازیکنانش تاخت و ناراحتی اش را نشان داد. دلخوری ژنرال از شاگردانش تا جایی پیش رفت که شنیده می شد این مربی باتجربه قصد دارد برخی بازیکنانش را کنار بگذارد.

 

قلعه نویی حتی بعد از برد 3 بر یک هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان هم به عملکرد برخی بازیکنان سپاهان ایراد گرفت و نتیجه این سخت گیری ها صدرنشینی زردپوشان فوتبال اصفهان است.

 

پرافتخارترین مربی لیگ برتر دلیل آن همه انتقاد از شاگردانش را روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان با صدرنشینی سپاهان به همه ثابت کرد. او نشان داد که در کارش تبحر دارد و در فصلی که تیمش را برای قهرمانی در لیگ برتر آماده کرده، خوب می داند که چه کند تا شاگردانش از روی شکم سیری در زمین حاضر نشوند.

 

سپاهان حالا با 16 امتیاز در صدرجدول لیگ برتر قرار دارد و با ادامه این روند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود.

 

1339598

دیدگاه‌ها