کد خبر : 1557182 | 06 مهر 1397 ساعت 12:32 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض عالیشاه به جای نعمتی؛ جواب نداد(عکس)

اولین تعویض تاکتیکی برانکو در جریان دیدار با استقلال تغییری در روند بازی و سبک بازی هجومی سرخ پوشان ایجاد نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی که در هفته اول با گرفتن پنالتی سه امتیازی و در ادامه با به ثمر رساندن دو گل مقابل فولاد به چهره شاخص این تیم تبدیل شده بود، طی بازی‌های اخیر نمایش درخشانی هم به ویژه برابر نساجی به اجرا گذاشت تا برانکو نسبت به عملکرد موفق او در دربی امیدوار باشد.

 

هافبک شماره ۸۸ سرخ پوشان در دربی بی کیفیت ۸۸ تنها با تکیه بر قدرت تکنیکی خود به دنبال راهی برای رسیدن به دروازه استقلال بود که در این مسیر به ناکامی دست یافت و فقط در دومین دقیقه مسابقه با ارسالی که داشت موقعیت خوبی برای علی علیپور خلق کرد که ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

 

سیامک نعمتی که در فصل جاری با دو گل زده یکی از مهره‌های موفق پرسپولیس بود، در دربی نتوانست نمایش چند هفته اخیرش را به اجرا بگذارد و در دقیقه ۶۸ هم به‌عنوان اولین تعویضی تاکتیکی برانکو بعد از تغییر اجباری حسین ماهینی در نیمه اول، جای خود را به امید عالیشاه داد تا بلکه این وینگر تکنیکی بتواند گره دیدار با استقلال را باز کند.


عالیشاه که سابقه گلزنی در دربی را هم داشت، طی مدت حضورش در زمین یک موقعیت با ارسال از سمت چپ زمین خلق کرد که حاصلی به همراه نداشت و مثل سایر بازیکنان در زدن گل و تغییر نتیجه بازی موفق نبود تا در نهایت شاگردان برانکو بدون گل زده دربی را تمام کنند.

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها