کد خبر : 1557228 | 06 مهر 1397 ساعت 15:14 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلین شیت سوم چطور رقم خورد؟

ایستادگی 90 دقیقه ای بیرانوند در آسمان و زمین

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در بازی با استقلال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، گلر اول تیم ملی و پرسپولیس که برای پنجمین بار در دربی دروازه بانی می کرد، توانست سومین کلین شیتش را به ثبت برساند. البته استقلالی ها نتوانستند روی دروازه او خطرهای متعددی ایجاد کنند اما بیرانوند نیز اندک فرصت های آبی پوشان را مهار کرد و اجازه نداد قفل دروازه اش شکسته شود.

 

 

بیرانوند در ابتدای نیمه اول، شوت پر قدرت روح الله باقری را مهار کرد. البته این شوت به وسط دروازه زده شده بود و مهارش آنچنان سخت نبود اما گرفتن یک ضرب آن و اجازه ریباند ندادن به مهاجمان استقلالی، ارزش کار بیرانوند را بالاتر برد. در نیمه دوم هم وقتی فرشید اسماعیلی یکی پس از دیگر مدافعان پرسپولیس را از پیش رو برداشت و شوت زد، بازهم بیرانوند ایستادگی کرد و دروازه اش را بسته نگه داشت.

وی روی آسمان نیز همچون اکثر مسابقات مطمئن نشان داد. این دروازه بان بلند قامت سانترهای آبی پوشان را یکی پس از دیگری در اختیار گرفت و تلاش کرد پس از مهار، شروع خوبی داشته باشد.

 

 

بیرانوند که در بازی الدحیل پاس گل داده بود، بازهم تمام تلاشش را می کرد تا منشا و علیپور را پیش از بازگشت آبی ها به زمین خودی صاحب توپ کند اما تراکم بازیکنان استقلال در زمین خودی و همچنین حضور آن ها در مقابل بیرانوند، مانع از این اتفاق می شد.

حالا گلر فسفری پوش دربی 88، وظیفه یک کلین شیت ارزشمند در دوحه قطر را دارد و امیدوار است برای اولین بار در مرحله حذفی لیگ قهرمانان 2018 دروازه اش را بسته نگه دارد.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها