کد خبر : 1557253 | 06 مهر 1397 ساعت 17:00 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از گل نیمه کاره در برابر فولاد؛

ادامه درخشش‌های آقایی در اصفهان

سعید آقایی دفاع چپ سپاهانی‌ها با ثبت یک گل و یک پاس گل در هفته‌های اخیر، عملکرد خوبی از خود ارائه داده است.

ادامه درخشش‌های آقایی در اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان دیروز موفق شد با دو گل کی روش استنلی، میزبانش نفت را در مسجدسلیمان شکست دهد. دو گلی که به شیوه مورد علاقه امیر قلعه نویی به ثمر رسید و طلایی‌پوشان را بعد از مدت‌ها، حداقل تا برگزاری دیدار پدیده مقابل پارس جنوبی جم، صدرنشین کرد.

 

اما علاوه بر عملکرد فوق‌العاده کی روش در هفته‌های اخیر، سعید آقایی دفاع چپ طلایی‌پوشان نیز عملکرد درخشانی از خود ارائه کرده است. آقایی هفته قبل علاوه بر نمایشی قابل قبول دومین گل تیمش مقابل فولاد را به ثمر رساند، گلی که اگرچه با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود؛ اما در نهایت داور مسابقه گل را به نام وی ثبت کرد.

 

 

آقایی این هفته نیز بازی‌های خوب خود در ترکیب سپاهان را ادامه داد و این بار با سانتری دقیق پایه‌گذار گل اول سپاهان نیز بود تا در طی این دو هفته یک گل و یک پاس گل به نام وی ثبت شود، عملکردی که قطعا برای یک عنصر دفاعی، فوق‌العاده محسوب می‌شود.

 

شماره 7 سپاهان که پیش از جام جهانی پای ثابت اردوهای تیم ملی بود، به نظر انگیزه فراوانی برای دعوت دوباره و بازپس‌گیری جایگاهش در تیم ملی دارد. باید ببینیم عملکرد درخشان آقایی در طی هفته های اخیر، کارلوس کی روش را مجاب به دعوت دوباره از این ستاره جوان خواهد کرد یا خیر؟

دیدگاه‌ها