کد خبر : 1557262 | 06 مهر 1397 ساعت 20:25 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

94 دقیقه هیجان و التهاب و ... گل

ذوب‌آهن 2 - صنعت نفت 2؛ رولت روسی، کسی کشته نشد

دیدار دیدنی و پرافت و خیز ذوب آهن و صنعت نفت در وقت های اضافه و با ضربه پنالتی بازیکن تازه وارد ذوبی ها به تساوی کشیده شد.

ذوب‌آهن 2 - صنعت نفت 2؛ رولت روسی، کسی کشته نشد

به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید یکی از زیباترین بازی های هفته هشتم لیگ برتر را در اصفهان شاهد بودیم. جایی که دو تیم ذوب آهن و صنعت نفت به دیدار یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی دو بر دو به کار خود پایان دادند. اکبر ایمانی، طالب ریکانی، گابریل ارناندز و رحیم زهیوی چهار گل این دیدار را برای دو تیم به ثمر رساندند.

 

هفته هشتم لیگ هجدهم، جمعه 06/07/97، ساعت 18:15، ورزشگاه فولادشهر
داور: محمدرضا اکبریان               کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی، جلیل شعرانی

 

ذوب آهن:

 

رشید مظاهری، هادی محمدی، عارف غلامی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، ، قاسم حدادی‌فر(46- ادی ارناندز)، محمدرضا حسینی محمدرضا عباسی، ابوذر صفرزاده(74 رحیم زهیوی) و ماریون سیلوا
سرمربی: امید نمازی

 

1340628

 

صنعت نفت آبادان:

 

شهاب گردان، حسین بغلانی(46 مصطفی احمدی)، عقیل کعبی، وفا هخامنش، محمد قریشی، حسین ساکی، اکبر ایمانی، سیروان قربانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی(69 فردین عابدینی) و کرار جاسم(83- جاناتان بالوتلی)
سرمربی: پائولو سرجیو

 

1340624

 

کارت زرد:

 

هادی محمدی(37) مسعود ابراهیم زاده(58) و (۶۲) از ذوب آهن

 

اکبر ایمانی(77) از صنعت نفت

 

اخراج:


مسعود ابراهیم زاده (62) از ذوب آهن

 

شرح گل ها:

 

ذوب آهن 0 صنعت نفت 1(دقیقه 20، طالب ریکانی): یک ضربه ایستگاهی در بهترین زمان ممکن نصیب آبادانی ها شد و طالب ریکانی نیز پشت توپ ایستاد و شوت محکم خود را به سوی دروازه ذوبی ها شلیک کرد اما برخورد توپ با پاس یکی از مدافعان ذوب و تغییر جهت آن باعث شد تا توپ به گوشه دروازه تیم میزبان وارد شد.

 

1340623

 

ذوب آهن 0 صنعت نفت 2(دقیقه 28، اکبر ایمانی): یک شوت دیگر در این دقیقه دومین گل را برای تیم مهمان به دنبال داشت. این بار اکبر ایمانی ضربه سنگین خود را روانه دروازه ذوبی ها کرد و توانست دومین گل را به ثمر برساند.

 

 

ذوب آهن 1 صنعت نفت 2 (دقیقه 55، ادی گابریل ارناندز): بالاخره یکی از حملات ذوبی ها جواب داد و آنها توانستند دروازه حریف را باز کنند. ارسال به موقع ماریون با ضربه سر دیدنی ارناندز برای اولین بار در این دیدار دروازه گردان را باز کرد.

 

ذوب آهن 2 صنعت نفت 2(دقیقه 2+90، رحیم زهیوی): در حالی که دومین دقیقه از وقت های تلف شد این دیدار در حال به پایان رسیدن بود آخرین حمله ذوبی ها برای آنها یک گل دیدنی به دنبال داشت. یک خطا و اعلام ضربه پنالتی از سوی داور باعث شد تا رحیم زهیوی در اولین دیدار خود از روی نقطه پنالتی اولین گل خود را به ثمر برساند.

 

بهترین بازیکن:

 

شاید نتوان از بازیکنی به عنوان بهترین بازیکن بازی نام برد اما تعدادی از بازیکنان حاضر در زمین را می توان برتری سایر نفراتی دانست در این دیدار به میدان رفتند. شهاب گردان، اکبر ایمانی و جاسم کرار از جمله بهترین بازیکنانی بودند. هر چند گردان در این دیدار دو بار دروازه خود را باز شده دید اما بارها نیز از فروریختن چندباره دروازه خود ممانعت کرد. 

 

در جمع ذوبی ها نیز باید از سیدمحمد حسینی، فخرالدینی، ماریون و گابریل ارناندز نام برد که در این دیدار توانستند بازی موثری از خود نشان دهند. ضمن اینکه رشید مظاهری نیز هر چند در نیمه اول دو بار دروازه خود را باز شده دید اما در نیمه دوم حداقل در سه، چهار موقعیت فوق العاده با واکنش های دیدنی خود مانع از بیشتر شدن تعداد گل های خورده ذوبی ها شد.  

 

اتفاق ویژه:

 

عملکرد ذوبی ها در بازی های این فصل را می توان ویژه ترین اتفاق مربوط به این تیم دانست. اتفاقی که در دیدار امروز نیز استمرار یافت و این تیم پس از پیروزی در هفته های اول و پنجم هنوز نتوانسته وضعیتی پایدار پیدا کند و خود را در جمع مدعیان لیگ برتری قرار بگیرد. علیرغم تصور آنها تاکنون تنها دو برد به دست آوردند و اما سه تساوی و سه شکست را هم در کارنامه خود ثبت کردند. 

 

دقایق حساس:


دقیقه 10 – ضربه ایستگاهی حدادی فر به شکل خطرناکی دروازه صنعت نفتی ها را تهدید کرد اما گردان با واکنش به موقع و دیدنی خود توپ را به کرنر فرستاد.  
دقیقه 21 – یک دقیقه پس از گل نفتی ها، تیم میزبان باز هم راه دروازه حریف را در پیش گرفت و این بار فخرالدینی تلاش خود را برای باز کردن دروازه حریف کرد اما موفق به این کار نشد.
دقیقه 25 – بازهم ذوبی ها خود را به محوطه حریف رساندند اما این بار نیز ناکام بودند.
دقیقه 26 – این بار آبادانی ها چیزی نمانده بود که یک بار دیگر گلزنی کنند اما توپ از بالای دروازه ذوبی ها به بیرون رفت.

دقیقه 43 – ارسال کرنر ذوبی ها با ضربه سر غلامی دروازه صنعت نفتی ها را به شدت تهدید کرد اما واکنش دیدنی گردان این فرصت را هم از ذوبی ها گرفت.
دقیقه 45 – اشتباه محرز مدافعان ذوب آهن باعث ایجاد خطر روی دروازه خودی شد و جاسم کرار در موقعیت تک به تک شوت خود را روانه دروازه ذوبی ها کرد اما رشید مظاهری توانست با سیو دیدنی خود این توپ را راهی کرنر کنند.
45+2 – یک موقعیت خوب دیکر برای ذوبی ها به دست آمد اما این توپ توسط مدافعان صنعت دفع شد.

دقیقه 46 – یک حمله خطرناک از سوی ذوبی ها با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه زردپوشان به بیرون رفت.
دقیقه 47 – یک ارسال از سوی فخرالدینی با ضربه سر مهاجم ذوبی ها دروازه صنعت را به شدت تهدید کرد اما سوپر واکنش گردان مانع از باز شدن دروازه تیم مهمان شد.
دقیقه 49 – یک موقعیت دیکر و باز هم شهاب گردان . او این بار با واکنشی دیگر شوت محکم و زاویه دار ابراهیم زاده را مهار کرد.

دقیقه 71 – اشتباه مدافع ذوبی ها موقعیت خوبی برای کرار به وجود آورد اما واکنش مظاهری مانع از بازشدن دروازه ذوبی ها شد.
دقیقه 75 – یک موقعیت دیگر برای صنعت نفتی ها باز هم دروازه ذوبی ها را تهدید کرد اما سیو دیدنی رشید مانع از باز شدن سه باره دروازه تیمش شد.

دقیقه 90 – ضدحمله خطرناک آبادانی ها باعث شد تا ضربه بالوتلی با دفع اشتباه مدافع ذوبی ها چیزی نمانده بود تا یک بار دیگر دروازه تیم میزبان را باز کند اما سوپر واکنش مظاهری مانع از ورود این توپ به دروازه اش شد.

 

دیدگاه‌ها