کد خبر : 1557311 | 06 مهر 1397 ساعت 21:41 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

امری: از اوزیل می خواهم آلمان را فراموش کند

اونای امری، سرمربی آرسنال مدعی شد از اوزیل خواسته تمرکز خود را روی بازی های این تیم قرار دهد.

امری: از اوزیل می خواهم آلمان را فراموش کند

به گزارش "ورزش سه"، هنوز هم کم و بیش اخباری در مورد خداحافظی مسوت اوزیل از تیم ملی آلمان بعد از جام جهانی شنیده می شود اما اونای امری ضمن احترام به تصمیم هافبک 29 ساله و آلمانی، از اوزیل می خواهد بهترین عملکرد خود را برای آرسنال ارائه دهد.

 

1339729

 

خداحافظی اوزیل از بازی های ملی: "من به تصمیم هر بازیکنی در این خصوص احترام می گذارم اما مانند همیشه هرگاه من در مورد یک بازیکن خاص صحبت می کنم تنها خواسته ام از آنها حفظ تمرکز برای بازی بعدی است زیرا من معتقدم انرژی و تمرکز ما باید تنها معطوف به بازی های آرسنال شود.

 

من با همه بازیکنان از جمله مسوت اوزیل در مورد بازی فردای آرسنال صحبت کرده ام و ماحصل صحبت ما حفظ تمرکز برای ارائه بهترین عملکرد بوده است پس از اوزیل می خواهم تیم ملی آلمان را فراموش کند."

 

بازی با واتفورد و رویایی با خاوی گارسیا: "شاید اینجا خیلی از مربیان در مورد سبک کاری خاوی گارسیا چیز زیادی ندانند اما در اسپانیا او سرمربی قابل احترامی است. من گارسیا را می شناسم و می دانم او یک مربی بسیار رقابت طلب است. تیم ها بسیار سازمان یافته هستند و من فکر می کنم او اخیرا پیشرفت هم کرده است و کار خود را به خوبی انجام می دهد."

دیدگاه‌ها