کد خبر : 1557322 | 06 مهر 1397 ساعت 21:17 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

در صحنه گل ده نفره بودیم

دایی: به زور تبلیغات 6،7 هوادار داریم

سرمربی تیم سایپا تهران معتقد است تیمش به دلیل نداشتن طرفدار مظلوم واقع شده و داوران به ضرر آن‌ها سوت می‌زند.

دایی: به زور تبلیغات 6،7 هوادار داریم

به گزارس "ورزش سه"، علی دایی پس از مساوی یک بر یک مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: فکر کنم نیمه اول بازی چنگی به دل نزد هر دو تیم محتاط بازی کردند و دو تیم موقعیت گلی نداشتند. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و یک بار توپ را به تیرک دروازه زدیم. یک گل هم زدیم و بعد از آن نساجی رو به بازی مستقیم آورد. متاسفانه وقتی یکی از بازیکنان ما مصدوم شد و ۱۰ نفره بودیم گل را خوردیم. بهتر از نساجی بازی کردیم و آمده بودیم پیروز شویم و چند موقعیت نصفه و نیمه هم داشتیم که گل نشد.


می توانستیم ببریم
می‌توانستیم برنده باشیم بازی در ورزشگاهی که نساجی این همه هوادار دارد سخت است. زمین بازی هم چمن مصنوعی بود و ما به آن عادت نداشتیم. دو بازیکن ما مصدوم شدند و تعویض‌های اجباری انجام دادیم. بازیکنان جوان‌تر را مجبور شدیم به میدان بفرستیم. هر چند می‌توانستیم برنده این مسابقه شویم.


به دلیل اینکه طرفدار نداریم مظلوم واقع می‌شویم
داور تمام صحنه‌های 50 - 50 را به سود نساجی گرفت به خصوص در نیمه اول که امید سینک خطا کرد و باید کارت زرد می‌گرفت. این بازیکن در پایان نیمه اول هم کمک داور را هل داد و باید اخراج می‌شد.  در نیمه اول حامد لک ببینید چقدر توپ را نگه داشت، داور عین خیالش نبود، ما خطا نمی‌کردیم اما به سود نساجی خطا اعلام می‌شد، اوت را بازیکن نساجی زده بود اما به سود آنها اعلام می‌شد، اگر در همان نیمه اول خطای دو ضرب حامد لک را برای ما گرفته می‌شد و توپ را گل می‌کردیم وضع بازی فرق می‌کرد.


حسرت هوادار نساجی را دارد
ما در این شهر عالی بازی کردیم، حسرت داشتن تماشاگران نساجی را می‌خورم، ما در تهران و سایر شهرها غریبه هستیم، 6، 7 تماشاگر به زور تبلیغات ما را تشویق می‌کنند، در اینجاها تیم‌هایی که تماشاگر ندارند مثل ما مظلوم واقع می‌شوند، با همه اینها اگر یک ذره بدشانسی نمی‌آوردیم می‌توانستیم برنده شویم. در صحنه گل 10 نفره بودیم که توپ ارسال شد و گل خوردیم.
 

 

از نقطه‌ای که تاکید داشتم گل خوردیم
با توپ‌های بلندی که نساجی می‌فرستاد ما مجبور شدیم که به عقب برویم، بازی دفاعی در دستور کار ما نبود، از اول بازی هم گفته بودیم که اگر روی این موارد اشتباه نکنیم نساجی نمی‌تواند به ما گل بزند، فقط روی ضربات ایستگاهی، کرنر و ارسال‌ها بود که حریف خطرساز شد، به بازیکنان یادآوری کرده بودم که یارهای مستقیم خود را بگیرند و در صحنه گل نساجی این کار را درست انجام ندادیم و گل خوردیم. باید بیشتر روی این مسائل کار کنیم.

دیدگاه‌ها