کد خبر : 1557327 | 06 مهر 1397 ساعت 21:34 | 114.4K بازدید | 0 دیدگاه

هزاران دایرکت برای مدافع راست محبوب

حسین ماهینی با پای یخ بسته به امید خبر خوب

برای حسین ماهینی ثانیه ها به کندی می‌گذر‌د؛ او که به همراه همسرش به بیمارستان رفته بود از شب گذشته پاسخگوی هزاران سوال شخصی هواداران بوده است.

حسین ماهینی با پای یخ بسته به امید خبر خوب

به گزارش “ورزش سه”، سوال اصلی از حسین ماهینی این است: مصدومیت تو کی خوب می‌شود؟


مدافع پرسپولیس از لحظه تکل سفت و سخت طارق همام درگیر پاسخ به این سوال بوده است. سوال اول از پزشک تیم و بعد از پاسخ او از دیگرانی که به آسیب‌های ورزشی تسلط دارند. ماهینی که بعد از پاسخ پزشکان پرسپولیس با گریه فاصله بین رختکن تا هتل را طی کرده بود، حالا پای یخ بسته‌اش را زیر دستگاه ام آر آی برده است و آخرین امیدهایش بسته به تشخیص دکتر کیهانی است که باید نتیجه آزمایش او را تحلیل کند.


وقتی با ماهینی صحبت می‌کنیم در خصوص این مصدومیت اینطور صحبت می‌کند: خب این هم بدشانسی من بوده است. فکر نمیکنم چشم خورده باشم و فعالیتی هم در این مدت در فضای مجازی نداشتم. بعد از پاس گل هفته گذشته، واقعا نمی‌توانستم بازی کنم و خودم هم شرمنده آقای برانکو بودم که باید برابر سپیدرود استراحت می‌کردم. واقعا اگر یک درصد هم توان برای بازی داشتم دریغ نمی‌کردم. وقتی شرایط تیم را می‌بینیم واقعا همانطور است که آقای برانکو می‌گوید؛ همه می‌خواهند کمک کنند. مثل برادر کنار هم هستیم و به همین خاطر هم تا این لحظه شرمنده هواداران نشده‌ایم.


وی که همچنان درد دارد و از شب گذشته با قرار دادن کیسه یخ در انتظار خوابیدن ورم و درد پایش است در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: خب در بازی با الدحیل هم درد داشتم و به همین خاطر از زمین خارج شدم. در طول هفته کلا درد پایم همراهم بود و در نهایت با توجه به شرایط خاص تیم همه ما مصدومیت و دردها را فراموش کردیم و به دنبال این بودیم تا به تیم کمک کنیم. نه فقط من که چند بازیکن دیگر هم درد و مصدومیت داشتند.

 

1340650

 

وی ادامه داد: بعد از برخورد با طارق همام خودم ته دلم خالی شد و نگرانی را در چشم پزشکان هم می‌دیدم تا مطمئن شوم اتفاق تلخی افتاده است. صبح امروز راهی  بیمارستان شدم تا ام آر آی بگیرم.


وی در خصوص واکنش هواداران گفت: دم هواداران گرم و ممنون از انرژی مثبت آنها. استقلالی ها هم پیگیر بودند و هزاران دایرکت و پیام داشتم. هر چند در این میان کسانی هم بودند که بیخیال... . ما همیشه در کنار هم به دنبال موفقیت و خوشحالی هواداران بودیم و هیچ چیز نتوانست مانع از انرژی و هدفی شود که برای موفقیت تیم دنبال می‌کردیم.

 

1340651


ماهینی در پایان شرایط مصدومیتش را نامشخص می‌داند و آن را به تشخیص جراح معروف مرتبط می‌داند: نمی‌دانم چطور می‌شود و ام آر آی گرفتم و فردا باید آقای دکتر کیهانی نظرش را بگوید. امیدم به خداست.

دیدگاه‌ها