کد خبر : 1557334 | 06 مهر 1397 ساعت 21:48 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

در پاسخ به کنار رفتن مسلمان از ترکیب ذوبی ها

نمازی: به بازیکنی که نمی‌دود بازی نمی‌دهم

سرمربی ذوبی ها پس از پایان دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست مطبوعاتی به صحبت پرداخت.

نمازی: به بازیکنی که نمی‌دود بازی نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی درباره دیدار این دو تیم و تساوی در آخرین دقیقه بازی گفت: ما از اولین دقیقه بازی موقعیت های خوبی برای خودمان درست کردیم اما در روز بسیار خوب گلر آنها قرار داشتیم و او توانست موقعیت های بسیار خوبی از ما بگیرد. البته اشتباهات فردی در تیم ما زیاد بود. در هر صورت نمی دانم شاید تیممان طلسم شده باشد!


او درباره گل دوم حریف هم گفت: این گل که از روی اشتباه خودمان به دست آمد. به راحتی توپ را لو دادیم و وقتی بازیکن آنها توپ را به سمت دروازه شلیک کرد توپ با زمین برخورد کرد و درست روبروی رشید پله شد و سپس وارد دروازه ما شد.


نمازی درباره قضاوت داور در این بازی گفت: درباره داوری این دیدار اصلا نمی خواهم صحبتی کنم.


سرمربی ذوبی ها درباره روند بازی ادامه داد: بازیکنان از جان مایه گذاشتند و باوجود ۱۰ نفره شدن توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. باید تلاش بیشتری بکنیم تا اشتباهات کم شود. امشب تلاش‌مان در حد این بود که ۱۰ نفره بازی را جبران کنیم. باید تا سوت پایان بازی تمام توان‌مان را به کار ببریم. بازیکنان امشب خوب کار کردند اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم.


او درباره افت تیم ذوب آهن در هفته های اخیر گفت: من در جلسه فنی قبل از بازی فرمول بردن بازی را به بازیکنان گفتم. اول گل نخوریم، دوم با بازی درست ایجاد موقعیت کنیم و سوم گل بزنیم. ما دو اشتباه کردیم و گل خوردیم. اگر نوار بازی را بگذارم، می‌بینید که خط دفاع ما اشتباهات زیادی داشت. حرف شما درست است که خط دفاعمان پر اشتباه است. در بازی‌های قبلی هم تمام حملات با ذوب‌آهن است اما ما یک اشتباه می‌کنیم و تمام توپ‌ها گل می‌شود. اشتباه وجود دارد اما تیم ما از این اشتباهات، صدمه زیادی دیده است. باید دفاع‌مان بهتر شود و فکر می‌کنم که در هفته اخیر، دفاعمان بهتر شود.


او درباره غیبت مسلمان و اینکه آیا با او مشکلی دارد، گفت‌: من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. من انتظار دارم که همه بازیکنان در زمین بدوند و انرژی‌شان را خالی کنند. اگر این کارها را بکنند، ‌ بازی می‌کنند. وقتی بازیکنی نمی‌خواهد تلاش کند، چه بگویم؟ چرا باید بازی‌اش بدهیم. شما یک انتظاراتی از بازیکنان دارید به طور مثال من از حسینی انتظارم خیلی بالا است و او امشب تاثیرگذار بود. شما فوتبال را می‌شناسید، می‌بینید که ما خوب بازی می‌کنیم. ما شروع به بردن می‌کنیم و اینکه توانستیم شکست را جبران کنیم، شروع بردهای ما است. من سوالات حاشیه‌ای را جواب نمی‌دهم. اگر بازیکنی تلاش کند در تیم من بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها