کد خبر : 1557377 | 07 مهر 1397 ساعت 09:14 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ماه عسل کوواچ در بایرن مونیخ

دیروز در استادیوم المپیک برلین درحالیکه بازی بایرن مونیخ و هرتا برلین به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد شاگردان کوواچ در زمین حیران بودند و او در کنار زمین گیج و بهت‌زده به نظر می‌رسید.

پایان ماه عسل کوواچ در بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کوواچ در طول بازی پراشتباه، بدون ایده و ناتوان به نظر می‌رسیدند و در نهایت هم بازی را با نتیجه‌ی 2-0 واگذار کردند. هرتا برلین بارها توپ را به محوطه‌ی جریمه‌ی بایرن رساند و در کمال تعجب مشاهد کرده که بازیکنان بایرن در انجام ضدحمله‌های زهردار ناکام هستند و همین باعث شد با خیالی نسبتاً راحت، انرژی بیشتری را برای حملات همه‌جانبه به سمت دروازه‌ی بایرن صرف کند.

 

استفاده‌ی چرخشی از بازیکنان در ترکیب تیم همیشه یک قمار است، قماری که حالا مشخص شده برای بایرن نتیجه‌بخش نبوده. از دست دادن گزینه‌های جایگزینی مثل خوان برنات و سباستین رودی که در ابتدای فصل بایرن را ترک کردند و مصدوم شدن رافینیا و کینگزلی کومان، کوواچ را مجبور کرده که در پست دفاع چپ از بازیکنی مثل لئون گورتزکا استفاده کند. یکی دیگر از مهره‌های مهمی که کوواچ از دست داده آرتورو ویدال بوده، هر چند او با میدان دادن به رناتو سانچز تا حدودی توانسته غیبت این بازیکن مهم را جبران کند.

 

نکته‌ی دیگر این است که ستاره‌های باقی مانده در بایرن که با مصدومیت هم مواجه نیستند در دو بازی قبل نتوانستند آنطور که باید ایده‌های سرمربی‌شان را در زمین پیاده کنند و عصبانیت کوواچ از این بابت در هر دو بازی قبلی مقابل آگسبورگ و هرتا برلین مشخص بود. دو اشتباه شخصی، اشتباه بواتنگ در بازی مقابل هرتا و اشتباه مانوئل نویر در مقابل آگسبورگ برای بایرن بسیار هزینه داشت. بازیکنان بایرن در هر دو بازی، دقایق اولیه‌ی بازی را بسیار بد شروع کردند و با پاسهای اشتباه متعدد نشان دادند که احتمالاً ستاره‌های این تیم دچار غرور کاذب شده‌اند. این می‌تواند یکی از مهمترین عوامل افت بایرن در دو بازی اخیر باشد. کوواچ مربی‌ای نیست که با بازیکنان خود مماشات کند. او جمعه وقتی روبن به مراتب کمتر از حد انتظار نشان می‌داد او را از زمین بیرون آورد تا اقتدار خود را به رخ بازیکنانش بکشد.

 

ولی با توجه به بازیکنان نسبتاً کم‌تعدادی که کوواچ در اختیار دارد و با توجه به اینکه غول مصدومیت همچنان به کم کردن تعداد بازیکنان در اختیار کوواچ ادامه می‌دهد، او باید راهی برای به میدان فرستادن بهترین ترکیب ممکن بایرن پیدا کند. رسیدن به ارنج و ترکیب بهینه مسلماً یکی از بزرگترین چالشهای کوواچ در بازیهای آینده خواهد بود.

 

کوواچ نشان داده که مردی نیست که در مقابل مشکلات شانه خالی کند. او بعد از پایان بازی دیروز به خبرنگاران گفت:" هر کس بایرن را بشناسد می‌داند ما تیمی نیستیم که این شرایط را تحمل کنیم و با آنها کنار بیایم".

 

دیدگاه‌ها