کد خبر : 1557391 | 07 مهر 1397 ساعت 09:53 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل بزرگ میکسدزون یادگار برای تهیه خبر (عکس)

تجمع بیش از حد افراد غیر مسئول در میکسدزون ورزشگاه یادگار اما عملا امکان تهیه خبر را برای خبرنگاران حاضر غیرممکن کرده است.

مشکل بزرگ میکسدزون یادگار برای تهیه خبر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در همه ورزشگاه ها، میکسدزون محلی برای عبور بازیکنان و اعضای کادر فنی از رختکن به سمت اتوبوس تیم و بالعکس است، در ورزشگاه یادگار امام، این محوطه کاربرد دیگری پیدا کرده است. کاربرد غیر معمول میکسدزون ورزشگاه یادگار امام باعث شده تا عملا امکان تهیه خبر برای خبرنگاران حاضر ممکن نباشد.

 

در پایان بازی شب گذشته تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان و در حالی که خبرنگاران در انتظار خروج بازیکنان دو تیم بودیم، شاهد حضور تعداد زیادی از هواداران در محوطه میکسدزون بودیم که برای گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان لحظه شماری می کردند. در حالی که طبق قوانین، برای حضور در این محوطه نیاز به آی دی کارت وجود دارد اما افراد غیر مسئول بدون هیچ مانعی به صورت آزادانه در محلی که برای تهیه خبر تعبیه شده حضور یافته بودند.

 

این موضوع باعث شد تا بسیاری از بازیکنان که پس از یک بازی سنگین به شدت خسته بودند از ترس مواجه شدن با خیل عظیم هواداران از درب پشتی رختکن خارج شوند و این مساوی بود با از دست رفتن امکان مصاحبه با ستاره هایی چون دژاگه، شجاعی و حاج صفی که همه منتظر شنیدن اظهاراتشان پس از پیروزی شیرین شب گذشته تراکتور بودند.

 

1340749

 

1340748

 

1340747

 

1340746

 

1340745

 

 

دیدگاه‌ها