کد خبر : 1557415 | 07 مهر 1397 ساعت 11:18 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: آیا من بزرگ تر سیف الهی هستم؟

ساکت الهامی دستیار یحیی گل محمدی که در بازی با پارس جنوبی جم از سوی داور بازی اخراج شد نسبت به ادعای روح الله سیف الهی از خود واکنش نشان داد.

الهامی: آیا من بزرگ تر سیف الهی هستم؟

مربی تیم پدیده مشهد درباره اتفاق رخ داده در شهر جم و در جریان بازی با پارس جنوبی جم به خبرنگار "ورزش سه"، می گوید:  روح الله سیف الهی می گوید من بزرگ تر او هستم و احترام من بر او واجب است اما از سوی دیگر ادعا می کند من به او بی ادبی کردم. کمتر بازیکنی دیده ام که در مورد بزرگ تر خود این طور صحبت کند. حالا من چون در گذشته اشتباهی مرتکب شده ام مدام می خواهند بگویند این مربی در کنار زمین در ایجاد تنش نقش داشته و اینبار هم حق با او نیست. این رفتار به اعتقاد من نه درست است نه جوانمردانه. من اشتباه خود را در گذشته می پذیرم اما این طور نیست که در دعواهای گذشته مقصر فقط من بوده باشم و دیگران عاری از خطا بوده باشند. با این حال من قبول دارم حتی اگر حق با من بوده نباید به دعوا دامن می زدم و متفاوت رفتار می کردم.


در صحنه ای که من توپ را گرفتم توپ در حال رفتن به اوت بود در حالی که اگر رهایش می کردم سیف الهی می خواست برود دنبال توپ و توپ را بیاورد و زمان می برد. تصور من این بود که توپ برای ما است و توپ را گرفتم که به مرادمند بدهم تا اوت را پرتاب کند. این بازیکن هم گفته بود اوت برای ما است. که این متاسفانه باعث چالش شد. داور به کنار خط آمد و من را اخراج کرد و گویی به سیف الهی هم کارت زرد نشان داد. داور چهارم در کنار من بود. هم چنین ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال هم نزدیک به صحنه بودند و حتما آنها می توانند شهادت بدهند که من توهین نکردم. دو سه تا از شاگردان قدیمی من هم نزدیکی صحنه بودند. مثل محسن بنگر و حتما می توانند بگویند که من توهینی به سیف الهی نکردم. اصلا چرا باید به این بازیکن توهین کنم؟ مگر با او مشکلی داشتم؟ بعد صحنه مترها دورتر از دروازه ما بود. اتفاق حساسی هم رخ نداده بود و همان طور که اشاره کردم توپ را گرفتم به این نیت که تصمیم داور به سود ما است و مرادمند بازی را زودتر شروع کند. همین و بس.


الهامی در مورد روند بازی گفت: تیم پارس جنوبی مستقیم بازی می کرد. این را ما می دانستیم. از آنجایی که فوتبال ما ترکیبی و روی زمین است مقابله با چنین تاکتیکی سخت است. در عین حال موقعیت های خوبی در جریان بازی به دست آوردیم که اگر از آنها بهره می بردیم پیروز می شدیم.

دیدگاه‌ها