کد خبر : 1557436 | 07 مهر 1397 ساعت 11:53 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - واتفورد

آرسنال و واتفورد، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش بازی آرسنال - واتفورد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روند بسیار خوبی را در بازی های اخیر خود پیش گرفته و توانسته 4 پیروزی پیاپی پس از دو شکست در ابتدای فصل به دست آورد. شاگردان اونای امری که فصل را خوب شروع نکردند، رفته رفته روند رو به رشدی پیدا کردند و حالا با 12 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته اند و نشان داده اند که تا پایان فصل می‌توانند در بین مدعیان رده های بالای جدول باشند. اما حواشی ممکن است کمی توپ‌چی ها را دچار لغزش کند. در چند روز اخیر، موضوع اوزیل و بازنشستگی اش از تیم ملی آلمان، بار دیگر بر سر زبان ها افتاده و در کنار آن، ناکامی آرسنال در توافق با رمزی برای تمدید قرارداد نیز به یکی دیگر از بحث‌های داغ باشگاه تبدیل شده است که ممکن است به این تیم ضربه بزند.

 

 

1336500

 

 

در آن سو، واتفورد نیز عملکرد بسیار خوبی از ابتدای فصل داشته ولی روندی برعکس آرسنال طی کرده است. آنها در 4 بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیده اند و در دو هفته اخیر در کسب پیروزی ناکام مانده اند. با این حال، واتفورد رده چهارمی ثابت کرده که می‌تواند تیم خطرناکی باشد و در دیدارهای پیشین نیز بارها باعث لغزش آرسنال شده است.

 

در حقیقت در 3 دیدار اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای آرسنال و 3 پیروزی برای واتفورد به دست آمده است و این نشان می‌دهد که آرسنال کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

 

لورن کوشیلنی، متیلند نایلز، کارل ینکینسون و ماوروپانوس به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم امری نیستند و حضور سوکراتیس هنوز مشخص نیست. در آن سو، تام کلورلی، یانمات، پرودی، اوکاکا و بریتوس برای واتفورد غایب خواهند بود و حضور دینی و دلوفئو هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1340813

دیدگاه‌ها