کد خبر : 1557440 | 07 مهر 1397 ساعت 12:43 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی نژاد این بار شادی‌آفرین نشد

موقعیت‌های از دست‌رفته پدیده و حسرت سه امتیاز

امین قاسمی‌نژاد در بازی با پارس جم دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد تا حسرت سه امتیازی این بازی برای یحیی باقی بماند.

موقعیت‌های از دست‌رفته پدیده و حسرت سه امتیاز

به گزارش ورزش سه، در روزی که موتور پدیده در بازی با پارس جم جنوبی با مثلث سعید صادقی، محمدرضا خلعتبری و امین قاسمی‌نژاد و یا حتی مربعی با اضافه شدن یونس شاکری به عنوان تقسیم‌کننده توپ‌های هوایی، خیلی روان کار می‌کرد و چهره‌ای از این تیم در قواره تسلط یک میزبان بر شرایط بازی ساخته بود، پس از گل اول یونس شاکری، چندین موقعیت خوب برای پدیده‌ای‌ها از دست رفت که می‌توانست تضمین‌کننده پیروزی و سه امتیاز شیرین برای شاگردان یحیی باشد.


دقایقی پس از کرنری که یونس شاکری تبدیل به گل کرد، در دقیقه37 نفوذ خلعتبری از سمت چپ دفاع پارس جم و کات بک عالی او، توپی را روی نقطه پنالتی به امین قاسمی‌نژاد رساند که برخلاف همیشه، ضربه ناقص او یک موقعیت مسلم گلزنی را به هدر داد.


اما اوج حسرت امین قاسمی‌نژاد که در میانه میدان عملکرد خوبی داشت، دقایقی پس از شروع نیمه مربیان رقم خورد؛ جایی که خلعتبری در دقیقه50 با پاس عمقی هوشمندانه توپ را در کنج شش قدم پارس جنوبی به او رساند تا با گوهری در موقعیت تک به تک قرار گیرد اما ضربه سر شماره9 پدیده را دروازه‌بان پارس با حرکتی آکروباتیک راهی کرنر کرد تا آه از نهاد خودش و نیمکت مربیان پدیده بلند شود. یحیی گل‌محمدی که متوجه عدم تمرکز مقطعی قاسمی‌نژاد در این بازی شده بود در نهایت حسین مهربان را در دقیقه69 به جای او وارد میدان کرد.

 

1340816


پس از این ناکامی‎های پدیده در این بازی، حملات پارس جم جنوبی موج تازه‌ای به خود گرفت و این یوسف بهزادی بود که یک گل خورد اما چندین موقعیت خوب حریف را هم از جمی‌ها گرفت تا پدیده در نهایت به همان یک امتیاز بسنده کرده و فعلا با حداقل امتیازات جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

دیدگاه‌ها