کد خبر : 1557478 | 07 مهر 1397 ساعت 15:53 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

عملیات نجات بخش گردان در فولاد شهر(عکس)

دروازه بان صنعت نفت آبادان با وجود دریافت دو گل یکی از بهترین بازیکنان مسابقه بود و با واکنش هایش مانع از شکست تیمش شد.

به گزارش" ورزش سه" شهاب گردان دروازه بان صنعت نفت یکی از بهترین بازیکنان تیمش در بازی حساس فولادشهر برابر ذوب آهن بود. گردان در همان نیمه اول دو سیو عالی داشت و با عکس العمل های سریع توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.


در نیمه دوم و در حالی که ذوب آهن فشار زیادی را روی دروازه صنعت نفت می آورد گردان بازهم در دو صحنه با عکس العمل هایش توپ را از گوشه دروازه بیرون کشید. او حتی روی گل اول ذوب آهن نیز شیرجه بلندی زد و نزدیک بود تا توپ را با نوک انگشتانش بیرون بزند اما ضربه ادی هرناندز به گوشه دروازه رفت. 

 

1340880


گل دومی را هم که گردان و صنعت نفت دریافت کردند از روی نقطه پنالتی بود. دروازه بان مازندرانی این فصل نفت آبادان شب گذشته برابر تیمی این بازی درخشان را انجام داد که نامش در فوتبال ایران از همین تیم مطرح شد. او در ذوب آهن بود که با بازی های خوبش توسط کارلوس کی روش به تیم ملی هم دعوت شد اما در پرسپولیس رویانیان و مانوئل ژوزه او نیز یکی از ستاره هایی بود که در این تیم موفق نشد. 

 

1340879


گردان بعد از پرسپولیس سه فصل هم در سپاهان بود و 51 بازی و 21 کلین شیت انجام داد اما درنیم فصل لیگ شانزدهم به پدیده پیوست. در این تیم 33 بازی تا پایان فصل گذشته انجام داد. او در ابتدای این فصل در سفر ماجراجویانه و مارکوپولویی اش در لیگ برتر به آبادان رفت و آمار جالبی هم به جای گذاشت. او در 7 بازی در ترکیب تیمش قرار گرفت و فقط یک بار شکست خورد. او هفت گل در این فصل خورده و تنها در بازی برابر پیکان حضور نداشت که صنعت نفت در آن بازی شکست خورد.

 

1340878


گردان با عملیات های نجاتی که در بازی با ذوب آهن داشت نشان داد در 34 سالگی هنوز برای درخشش انگیزه بالایی دارد. او فرصت های زیادی را از تیم سابقش گرفت و شاید در دو هفته آینده که تیمش بازی های دشواری دارد وظیفه سنگینی برعهده اش است. بازی برابر تراکتورسازی و پدیده می تواند آزمون سختی برای این دروازه باتجربه باشد ضمن اینکه نفت یک بازی هم در جام حذفی دارد. هرچند ممکن است مثل بازی با تراکتور سرمربی پرتغالی فرصت را به محمد دریس دروازه بان جوان این تیم بدهد که در بازی قبلی در نمایش پنالتی ها نمایشی بسیار خوبی داشت.

 

1340877

 

دیدگاه‌ها